3 Haziran 2008 Salı

Pıff :)

@ Dün babam için kontrole gittik. Ankara'daki doktorunu aradım, yapılması gereken testleri söyledi, bir sıkıntısı yoksa gelmenize gerek bile yok dedi. O yüzden burdaki kalp doktoruna ve bir dahiliye uzmanına gitmeye karar verdik. Kan tahlili, EKG, EKO gibi testler yapıldı. Her şey yolunda görünüyor. Kolesterol seviyelerinin düşmesi, kilo vermesi çok iyimiş, kendine iyi bakmaya devam ederse bir sorunla karşılaşmazmış. Çok sevindik :)

@ Babamla işlerimiz bittikten sonra eşimle buluştuk (o benden geç çıkıyor işten, o çıkana kadar biz her şeyi halletmiştik). Benim iş yerimden iki arkadaşla birlikte gittik grup olarak tenis kursuna yazıldık. Benim giyinecek vaktim olmadığından işten çıktığım kıyafetlerle gittim, tabi eşime spor ayakkablarımı vs almasını tembih ederek. O, şort ve terlikle gelmişti, tabi onun spor ayakkabıları da hazırladığı çantadaydı. Ama nedense (!) tenis hocamız bize ders zamanları spor ayakkabıyla gelmemiz gerektiğini söyledi. Hadi ben neyse de sanki eşim şıpıdıp şıpıdıp terlikle koşacak kortta :)) (Hoca dediğim de benim pilates hocam ayrıca, idi yani)

@ Bugün piknik günümüz. Geçen sene her Salı günü pikniğe gidiyorduk arkadaşlarla. Bu sene Çarşambada karar kılmıştık ama sanırım tenis nedeniyle tekrar salıya döneceğiz. İş çıkışı yine hemen eve gidip her zaman hazır olan piknik çantamıza ek olarak salata yapıp koyacağım. Hepsi budur işte, diğerlerini yol üzerindeki markette buluşarak hallediyoruz her seferinde.

@ Bu aralar Kafka'nın Dava'sını okuyorum. Kısa bir kitap ama her gün oraya koş buraya ışınlan derken epey yavaş gidiyor. Aslında meraklıyım. Bu dava neden açılmış bilen var mı sahi? :)

@ Evelsi gün oturduk Cem Yılmaz'ın 2007'deki şovunu seyrettik. DVD'si çıkmış da sonunda. Komikti, epey güldüm. Ama eskileri daha komikti sanki?

@ Dün de Diary of the Dead diye bir film seyrettik. Gereksiz bir filmdi bence. Ama merak edenler için yazacağım en kısa zamanda.

@ O zaman..

3 yorum:

Sıdıka dedi ki...

Is cikisi piknik mi? Ya ben de kucuk bir sahil kasabasinda yasamak istiyorum. Ben isten erken bile ciksam eve gidisim saat 7'i buluyor. ordan da piknik yeri saat 8. 20:30'da sofraya otursak saat 21'de kurtlarda bize eslik eder herhalde... Beyaz atli prensim cikip gelse, Istanbul'da hayat yok gel gidelim dese 2 dakika bile dusunmem...

Cok sanslisiniz, kiymetini bilin. Zaman siz istediginiz surece akiyor.

Baba'nin test sonuclarinin iyi cikmasina cok sevindim. Bayagi sikintili gunler atlatmistiniz. Tekrar gecmis olsun...

Güneşli Günler dedi ki...

Çınarcım tekrar geçmiş olsun canım. Piknik benim de çok sevdiğim bir şey, iş çıkışı piknik yapmak zor olsada İstanbul'da park kaçamaklarını seviyorum. :) Dava'ya küçük bir kitap mı dedin, göreceli sanırım çünkü ben çok zor okumuştum o kitabı, kitap tasvirlerden ilerlemiyor bir türlü yine de çok güzeldi elbette.

cinar dedi ki...

@ Evet Sıdıka'cım. İşte küçük şehirde yaşamanın olumlu tarafları, biz de sonuna kadar kullanıyoruz :) Bekleriz efenim :) Çok teşekkürler.

@ Ahimsa'cım çok teşekkür ederim. Evet senin piknik maceralarını da okumuştum :)
Dava kısa bir kitap, 220 sayfa demek istedim aslında. Ben ortalarındayım henüz. Eskisi gibi iş stresim yok ya, kafam çok dolu değil, pikniklerden kurslardan fırsatım oldukça okumaya çalışıyorum. Bitince yorumlarımı yazacağım zaten.