1 Haziran 2008 Pazar

Sek

Haftasonu baya şenlikli geçmişti. Genç kadın eşiyle ilk kez karşılıklı rakı içecekti. Daha önce de alkol maceraları olmuştu : Tekila, margarita, mojito en sevdikleri içkilerdendi. Şarap'a da hayır demezlerdi elbet. Ama işte rakıyı karşılıklı olarak ilk kez içeceklerdi.

Evde bir telaş başladı önce. Rakı yanına yiyecek hazırlama telaşı. Adam akıllı yemek yapmayacaklardı. Masayı sadece içkiye arkadaşlık etsin diye donatmaya karar verdiler.

Önce patates kızarttılar kıtır kıtır. Küçük bir tava çıkartıp doğradıkları yeşil biberleri kavurmaya başladılar. Evde yumuşamış domatesler de vardı. Onları rendelediler. Buzdolabından sarımsak çıkararak onları da küp küp doğradılar. Sonra kavrulan biberin üzerine eklediler domatesle sarımsağı. Bu güzel sosu kızarttıkları domatesin üzerine boca ettiler.

Ocağın diğer tarafında etli dolmaları ısıttılar.

Genç adam daha önceden kestiği kavun ve karpuzu buzdolabından çıkartıp masaya koydu. Genç kadın da salataya son eklemelerini yaptı ve birlikte evlerinin minik balkonuna çıkarak keyif yapmaya başladılar.



Fonda Şevval Sam çalıyordu. O güzel sesiyle Türk Sanat Müziği'nden hoş şarkılar okuduğu "Sek" albümü vardı bilgisayarda. Genç kadın bu şarkıları çok seviyordu. En çok da Bir Fırtına Tuttu Bizi, Ömrümüzün Son Demi, Menekşe Gözler Hülyalı şarkılarını seviyordu. Müzik çaldıkça karı koca coştular. Bardakları tokuştururken bir yandan da şarkılara eşlik ediyorlardı. İşte mutluluk buydu...

Hamiş : Fotoğraflar yine Badem'e ait :)

11 yorum:

Sıdıka dedi ki...

Bu ne guzellik ya...Hersey cok ince dusunulmus. Hele raki bardaklarini koydugunuz bakir buzluklar...Mutlulugunuz daim olsun. En kotu gununuz boyle olsun :)

cinar dedi ki...

:) Aslında karpuzla peynir de vardı ama minik masamıza sığmadığı için girişte taburenin üstünde kaldılar :) Sağolasın Sıdıkacım, güzel günler hepimizn olsun...

Adsız dedi ki...

Hmm, enfes bir sofra ve karşılıklı rakı içmek müthiş bir keyifti. Bunu hep tekrarlayalım. Şerefe :)

Tabiat Ana dedi ki...

çınarım:),
mutluluğunuz daim olsun allah bozmasın ve son olarak en kötü gününüz böyle olsun:)

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

çok lezzetli görünüyor sofradakiler afiyet olsun :)

cakiltasi dedi ki...

çınarım pek güzel görünüyor. absolute şişesi de renk katmış masaya:) biletimi aldım bu arada. cuma 18.40 biniş 22.40 iniş öyle yazıyor. pazar da 14.00 biniş. 13-15 haziran yani :)
öptüm çok.

cinar dedi ki...

@ Canımcım hep tekrarlayalım tabi :) sen hep isterdin hani karı-koca karşılıklı rakı içmeyi, artık karşında durabileceğim demek ki. Rakı şarap kadar çarpmıyor ilginçtir :))

@ Tabiatım çok teşekkür ederiz, hepimizin en kötü günü mutluluk dolu olsa keşke. Seviyorum seni ben :)

@ Teşekkür ederim Esra. Güzeldi valalhi :)

@ Çakılım teşekkür ederim. Gelince senle de otururuz minik balkonumuzda :) Absolutu su şişesi olarak kullanmayı çok seviyorum ben yaz kış buzdolabında suyu olan bir insan olarak :))
Tamamdır canım benim, takvimimde işaretli zaten, e-posta da attım sana. Öptüm çok çok :)

sessiz balik dedi ki...

çınarcım
ben eskiden beri rakı sofralarını severim ,muhabbeti çok güzel olur ama rakının tadı ve kokusu binde bir zevk verir bana . neye bağlıysa artık o binde bir.

belki benim ruh halime belki rakının :)))

Tabiat Ana dedi ki...

çınaaarrr,
bende seni seviyorum:)

cinar dedi ki...

@ SB'cim ruh haliyle alakalı olsa gerek. Mutluysan kafan daha bir güzel oluyor sanki :)

@ Tabiatım benim :)

Haydins dedi ki...

Ahh ah kavun karpuz..Burada da ciksa artik ya :(