24 Haziran 2008 Salı

Benden ve bir soru

Önce sorumu sorayım :)

Yorum yaparken aynı safya içinde yorum bölümüne gidilsin istemiyorum. Yorum sayfası yeni pencerede açılıp asıl sayfamın arka planda kalmasını istiyorum. Bunu nasıl sağlayabilirim acaba? Şimdiden teşekkürler :)

Benden kısmına gelince;

Bugün piknik günümüz. Öykücümle konuşurken haftaiçi pikniğe gidiyor olmamızı çok garip karşıladığını anladım :) Tabi büyükşehirlerde bu mümkün değil. Bir de benim bahsettiğim piknik asıl olarak yeme-içme konulu piknikler. Öyle bütün bir güne yayılabilecek bir şey değil. İş çıkışı eve gidip salatamızı hazırlayıp markete gitmek, mangallık et vs almak ve piknik yapacağımız yere ulaşarak mangalımızı yakmaya çalışmak. Bütün bunlar zaten 1-2 saati alıyor. Ondan sonra da bir güzel karnımızı doyurmak, denize girenleri seyretmek, sohbet etmek ve evlere dağılmak geliyor. Haftaiçi için gayet mantıklı bir faaliyet gibi :) En azından yaşadığımız şehir için böyle.

Ben küçükken, hatta büyükken de, ailemle yaptığımız piknikler sabahtan başlasa da mantık hep aynı olurdu. Mangalı yakalım, yemeğimizi yiyelim :) Homini gırtlak bir aileyiz evet :) Ama o zamanlar 40 kiloydum ben. Herkes iskeletor diye çağırırdı beni. Şimdi eski resimlerime bakıyorum da hiç de iskeletor değilmişim, gayet de iyi gözüküyormuşum. Şimdi, daha önce de yazdığım gibi insanlarla ilk olarak göbeğim tanışıyor, sonra sağolsun beni de tanıştırıveriyor :)

Bu arada tenis kurslarımız tam gaz devam ediyor. İlk kur 9 saatten oluşuyordu. Biz 6'sını aldık, geriye 3 kaldı. 2. tura da devam edip topları oradan oraya uçurmayı hedefliyoruz :)

Tenisin benim için faydalarına gelince;

Bir kere fena halde terliyorum. Öyle çok terliyorum ki giydiğim tişört sırılsıklam oluyor ve ders daha bitmeden kendimden nefret ediyorum :) Bunun neresi iyi hemen söyleyeyim, terledikçe toksinleri dışarı atmış oluyorum ve su ihtiyacım azami seviyeye çıkıyor ve mecburen su içiyorum. Normalde deli gibi su içmediğim düşünüldüğünde tenisin beni su içmeye yöneltmesi fevkalade güzel :)

Ayrıca iş yerinde bütün gün hımbıl hımbıl oturduğum ve sıcağın verdiği gevşeklikle eve gidince de koltuğa yayıldığım için tenis benim için yine azami hareket sağlayan bir nimet oluyor. Topları yakalayabilmek ve hedefe yönlendirebilmek için oradan oraya koşuyorum sürekli. Hem ayaklarım, hem ellerim derken aslında birçok kasım da çalışmış oluyor. Pilatesten sonra bundan da çok faydalanacağımı düşünüyorum o yüzden.

Pilates konusunda kafasında şüpheler olanlara da buradan duyurayım. Ben faydasını görmüştüm. 4-5 ay kadar devam ettim. Hem de haftada 3 gün, işten çıkınca koşarak gittim. Üstelik çok vaktim olmadığından sabahları da işe koca spor çantamla gelmek zorunda kalıyordum. Ama gerçekten incelmiştim. Kilo vermedim, ama inceldim. Spor yapmayı bıraktığınız 15. günden sonra vücudunuzun eski haline dönmeye başladığını da söyleyeyim burda. Ben söylemiyorum aslında, eğitmenler söylüyor :)

Böyle işte...

8 yorum:

Benim Hayatim dedi ki...

Canımcım,
Ayarlar
yorumlar
Yorumlar bir popup pencerede gösterilsin mi?

EVET
yapacaksın bu kadar
;)

cinar dedi ki...

Ayyyyy çok teşekkür ederim :) Teknoloji garibanı bu arkadaşına yardımcı olduğun için çoook sağol :))
Öptüm çok.

Vladimir dedi ki...

Piknik sefalarınız ne güzelmiş öyle. Harika. Spor yapıldığında insanın daha enerjik hale geldiğini tv karşısına çöreklenmediğini görerek öyle şaşırmıştım ki. Azim noksanlığı var bende işte. Spora devamda sıkıntım var.

cinar dedi ki...

Vladimir, sporun insanı daha dinç tuttuğu kesin. Ben de çok azimli sayılmam aslında. Bir dönem başlıyorum, epey yapıyorum ama mevsim yaza dönünce bir gevşeklik geliyor üstüme. Tenis yaz sporu biraz. Onu seçmemizdeki etkenlerden biri de bu. Yazın da spor yapalım istedik. Bir de şu yelken kursuna başlayabilseydik tam süper olacaktı :)

Sıdıka dedi ki...

Ben bu piknik olayini kiskaniyorum soyliyim :) Buyuksehirde boyle birseyi yapmak imkansiz gercekten.

Pilates konusuna gelince ben cok seviyorum pilatesi. Ustelik yaparken o kadar rahatliyorum ki. Son kisimlarinda meditasyon yaptirtiyor ki uyuyanlar bile oluyor. Ben de kilo vermedim, ama bir beden inceldim. Tabi cok fazla kilo varsa pilatesi yapmadan evvel baska bir spor ve diyet yapmak sart. Ama ozellikle pilatesi birakmamak lazim. Ben bir hafta gitmeyince acayip vucudum sisiyor hemen gobek yapmaya basliyorum...

cakiltasi dedi ki...

çınarım,
tenisin yolunda gitmesine sevindim:)
en güzelini yapıyorsunuz. ben hımbıllığa devam ediyorum :)insan yapmadıkça da yapmayası geliyor. piknik kısmına gelince o da süper. iş ev, ev iş. periodunun dışına çıkmalıyız hepimiz. üşenmesek ama di mi :) tembel tenekeyim ya ben.
mucuk muck.

cinar dedi ki...

@ Sıdıkacım süpersin vallahi, devam et, bırakma benim gibi. Biz de ders sonrasında rahatlama tekniklerini uyguluyorduk. Kurs veren birini bulabilirsem yogaya başlamak istiyorum ben bir de :)

@ Çakılım tenis bildiğin gibi işte :) her şey bıraktığın gibi gün itibariyle, hehe :)) üşeniliyor başta ama bir kere başlayınca da gerisi geliyor be. Sen kurslarından zaman bulamıyorsundur bir de :)
Öptüm çok.

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

ayarlar > yorumlar > yorumlar bir pop up pencerede gösterilsin mi > Evet :)

zaten yapmışsın yazdıktan sonra farkettim :)