30 Haziran 2008 Pazartesi

Recep İvedik, 2008 (5,9)


Seyretmemekte epey direndim açıkçası. Komedi filmlerini severim aslında. Ama bu filmden öyle çok bahsedildi, filmden kareler öyle çok gösterildi ki hem içim bayıldı hem öyk geldi hem de bende bir önyargı oluştu. Filmden çok bir şey beklemiyordum seyretmek için hazırlandığımda ama bu kadar da kötüsünü beklemiyordum doğrusu.

Hikaye Recep İvedik'in bir cüzdan bulması ve televizyon seyrederken bu cüzdanın sahibinin otel sahibi olduğunu öğrenmesiyle başlıyor. Sorumluluk sahibi (!) Recep, cüzdanı sahibine vermek üzere yola çıkıyor.

Otel sahibi çok seviniyor, Recep'e önce para, onu kabul etmeyince otelinde 1 hafta kalmasını teklif ediyor. Recep bu teklifi de reddedip gitmek üzere kapıdan çıkarken çocukluk arkadaşını otele girerken görüyor ve aniden fikrini değiştirip 1 hafta konaklamaya karar veriyor.

Bundan sonrası komik (!) olaylarla dolu.

Ben hiç beğenmedim. Filmin bir yarısından sonra uykum da geldi ve biraz uyudum doğrusu :)

Televizyonlarda bu kadar gösterilmeseydi bazı şeylere çok gülebilirdim belki ama bu şekilde hoşlanmadım pek.

Yine de benim gibi direnip seyretmek merakında olanlar varsa filmi Şahan Gökbakar'ın kardeşi Togan Gökbakar yönetmiş (Daha önce Şahan Gökbakar'ın eski sevgilisi Doğa Rutkay'ın da oynadığı Gen'i yönetmişti). Şahan Gökbakar senaryoyu Serkan Altuniğne ile birlikte yazmış. IMDB'de 5,9 almış dersem şaşırmayız herhalde değil mi?

5 yorum:

Vladimir dedi ki...

Bu filme senin gösterdiğin direnci ben de gösteriyorum. Bakalım ne olacak. İzlerim sanırım. :))

Adsız dedi ki...

Şahan Gökbakar'ın TV'deki programında, özellikle TV8'deki zamanlarında çok eğleniyordum. Farklı bir tarzı vardı. Ancak bu filmle işin kolayına kaçmış bence. Ve maalesef bu filmin devamları da olacak gibi gözüküyor.

cinar dedi ki...

@ Vladimir seyretmesen de bir şey kaçırmazsın bana göre :)

@ Bademim aynen öyle, televizyondaki program hakikaten komikti ama bu ne yaaaaaaa? :)

Öykücü dedi ki...

Afişi görünce şok oldum:)))) Filme utanarak söylüyorum ki sinemada gittik.Korkunçtu.Ben de tv programına kanıp gittim.


Öptümm.

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

tesadüfen ben de dün tvde izledim ama daha önce sinemada da izlemiştim. Sinemada izlediğimde gerçekten çok güldüm. İnsanların neden bu kadar ciddiye alıp yorum eleştirdiklerini de anlamadım zaten. Recep ivedik izle, gül ve unut tarzı filmlerden.
Tvde izleyince haklısın ben de hiç keyfine varamadım...