13 Haziran 2008 Cuma

Yine yenilemek ama...

Sevgili sinemasever arkadaşlar :)

Divx oynatıcımızın bozulmasına hep birlikte üzüldük... Yenisini aldık, uymayınca yine üzüldük. Neyse ki onu iade ettik. Gerçi siz bir gönderin, biz bakalım, her şey uygunsa iade işlemlerini başlatırız gibi bir ifade kullandılar ama, bozulan tek şey orijinal ambalajın naylonuydu sanırım. Bakmak için açmamız gerekiyordu malum.

Her neyse onu gönderdik. Yerine bizim 5+1 sistemle tek uyumlu olan başka bir cihaz aldık bizim memleketten. Ama kabusumuz henüz bitmemişti. Televizyona bağladık güzel çalıştı. Bilgisayara bağladık yine güzel çalıştı. Projektöre bağladık renk siyah-beyaz!

Anlayacağınız ses tamam ama bu sefer de görüntüyü kurtaramadık. Neyse eşimin yoğun çabaları ve araştırmaları sonucunda bir aparat ya da kabloyla (ben pek anlamıyorum) bu sorunu da çözebileceğimizi anladık.

Aslında rengi de düzeltebildi sonradan ama görüntü kalitesini düşük buldu. Bana göre diğerinden çok farklı değil gibiydi. Zaten evdeki bütün ışıkları kapatıp seyredince sinemadan farkı olmuyor. Televizyonla her şartta netlik farkı oluyor, diğerinde de oluyordu ama televizyonu açıp kıyas yapmadıktan sonra farkedilmiyor. Bakalım akşama gelişmeler olacak yine kablolarla falan.

Gelişmelerden haberdar edeceğim sizleri :)

5 yorum:

Tabiat Ana dedi ki...

valla dizi gibi oldu çınarım:),
divix oynatıcısında bugün çınar sineması iftiharla sunarrr;)
aksilikler üst üste gelmiş ya sıkma canını.Mutlu mesut bol filmli günler yakında hissediyorum.Öpüyorum seni kocamaaaaannnnn:)

Öykücü dedi ki...

:) Çok hoşsunuz.En kısa zamanda tamir edin film izleyin ve anlatın lütfen Çınarcım.Senin beğenmediğin filmlere gitmiyorum ben de.

Çok öptümm...

cinar dedi ki...

@ Bu şekilde de seyredilebiliyor Tabiat'çım. Ama Badem mükemmelliyetçi bu konuda. O kablo alınacak! :) Öptüm ben de çok çok.

@ Tamirlik bir durum yok Öyküm. Dün seyrettik bile bir film. Çok da güzeldi. Anlatacağım bir ara. Çakılım sağolsun :)

Ben de çok öptüm.

7.oda dedi ki...

ya benim makinem de bozuk bir süredir. hala çıkıp bi tane alıcam. ama öyle uyum sorunları mı yaşanıyor ki... ben de pek anlamıyorum. nasıl olucak şimdi bu iş kafam karıştı. ben çıkıp bi tane alı dönücektim . benim de evde 5 li sistem var bi de.
:(

cinar dedi ki...

Sorma sevgili 7. oda, biz de az çekmedik değişim esnasında. Sonunda gidip vestel aldık ama yine de ilave kablo aldık biliyor musun? Bir kablo 60 YTL. Ama görüntü çok kaliteli olacakmış bu durumda. Henüz elimize geçmedi, geçince yorumumu yazarım yine :)