29 Mayıs 2008 Perşembe

Yine benden

Evet aslında bir de...

İki film birden yazdım, lütfen önce onları okuyunuz, öğreniniz, sonra özet çıkartıp bana geri yollayınız.

Görüldüğü üzere Çınar küçük bir bahar sarhoşluğu yaşamakta. En iyisi madde işine geri dönsün (döneyim yani, ben, kendim işte).

@ Aa İndiana Jones için salı seyrettik diye yazmıştım değil mi? Yok yok salı değil pazartesi seyrettik onu. Salı pikniğe gittik :) Dakyüz, Osi, geçen yazımda müzik öğretmenleri diye bahsettiğim komşularımız Arya ve Şef ve tabi biz :) 6 lı olarak gittik pikniğe. Bir güzel karnımızı doyudruk, fotoğraflarımızı çektik. Daha masadan kalkmadan o kadar çok yediğimize pişman olduk her piknik sonrasında olduğumuz gibi.

@ Dün yani çarşambaysa fabrikanın hoşgeldin bahar partisine gittik. Aslında gidip gitmemekte kararsızdık ama hadi hep birlikte gidelim eğlenelim coşkusuna kapılarak gittik. İyki de gitmişiz. Ben hayatımda ilk kez üstüste 3 kadeh şarap içtim ki normalde 1 kadeh şarap da yere serilmeme yetecek dozdur benim için. Ama dün öyle olmadım. Tamam kafam güzeldi, hepimizin kafaları güzeldi zaten, hele Osi'nin kafa bir milyon şeklinde, güle oynaya bir akşam geçirdik. Canlı müzik de vardı ortamda. En sevdiğim şeylerden biri. Her şarkı sonrasında alkışlayan bir biz vardık ekip olarak. Ama kafaların güzelliğinden değil, emeğe saygıdan. Üniversiteden gelmiş sarhoşların ortasında güzel güzel müzik yapan insanlar alkışlanmaz da kim alkışlanır? Bizim burda insanlar da bir garipler. Zaten bayanlar da şıklık (rüküşlük) yarışına girmiş kırım kırım kırıtıyorlardı. Yapmacıklık da en sinir olduğum şeylerden biri. Kendini olduğundan daha farklı göstermeye çalışmak. Ama hepsini boş verdik dün, kendi eğlencemize bakıp komikleşen insanlara güldük :)

@ Bugün Çakıl'ımla görüştük. Buraya gelmesi kesinleşti. 13 Haziranda başımızın üzerinde misafir edeceğiz :) Aklımda bir sürü plan var aslında. Bakalım hangilerini yürürlüğe sokabileceğiz. Bu, Çakılımla ilk buluşmamız olacak. Daha önce İstanbul için niyetlenmiş ama başaramamıştık, bu küçük şirin (!) sahil kasabasında karar kıldık, heyecanlıyım, mutluyum ve de umut doluyum bugün.

@ Unutmadan yazayım, önceki yazılarımda Eskişehir yolculuğumuzla ilgili otobüs maceramızı yazmıştım. İşte o şoföre 200 YTL ceza yazılmış. Çok olmasa da (bana göre sefer değil, fazladan alınan adam başına para kesilmeliydi!) hiç yoktan iyidir işte.

@ Babamın kan tahlil sonuçları çok iyi çıktı. Kolesterolü hiç olmadığı kadar düştü, diyetle 278'den 228'e kadar düşürebilmişti, artık ilaç kullanıyor. İlaç sonrasında 120'ye düştü. Sırada Eko var, umarım ondan da iyi sonuçlar alacağız ve 1. ay kontrolü için Ankara'ya gitmemize gerek kalmayacak.

@ Hepsi bu.

@ Şimdilik... :)

6 yorum:

TuBiKKo dedi ki...

çınarcım aslında o küçük şirin sahil kasabasında sanki bizden çok daha fazla aktivite yapıyorsunuz gibi geliyor bana... biz burda şehrin içinde evlerin duvarları arasına sıkışmış gibi yaşıyoruz...
Galiba ileriki yıllarda (tabi daha çok ileriki yıllarda önce kariyer yapmam lazım :P ) ben de bir sahil kasabasına yerleşmek istiyorum...Ama mümkünse Ege'de olacak...EVet bunu yapmam lazım :)

Tabiat Ana dedi ki...

canım piknikte aklım kalmadı desem yalan olur;)
keyifli geçmesine sevindim bak bizde kıskandık kaçamak yaptık:)
babanın sonuçlarının iyi çıkmasına çok sevindim herşey daha güzel olacak biliyorum:)
sevgiler..

cinar dedi ki...

@ Tubikko'cuğum Ege'de bir sahil kasabası hepimizin düşlerini süslüyor sanırım :) Kimbilir belki bir gün aynı şehirde yaşarız..

@ Tabiatım sen gel, seni de götürürüz pikniklere, hem de deniz kenarı, börtü böcek de olmaz. Babam için çok teşekkür ederim, evet her şey güzel olacak :)

TuBiKKo dedi ki...

ayy ne güzel bi hayal böyle çınar buuuu :)evet yaa gerçekten bunu istiyorum ben güzel bir Ege kasabası ve bütün dostlar bir arada olsa güzel bir emeklilik hayali bu çok güzellll

cinar dedi ki...

Tubikkocuğum gerçekten çok güzel olur be. Hayat sevdikçe güzel zaten, öyle değil mi?
Öpüyorum seni kocaman :)

Güneşli Günler dedi ki...

Çınarcım ben senin hızına yetişemiyorum, maşallah diyorum o kadar. Babacığına tekrar geçmiş olsun... Sevgilerimle...