14 Mayıs 2008 Çarşamba

Tek Tek

@ Dün fotoğrafçılık kursumuzun son dersine gittik. Dersten ziyade gezide çektiğimiz fotoğraflara bakmaya, yorumlamaya, pasta börek yemeye ve kursa katılım belgelerimizi almaya gittik aslında :) Güzel de geçti. Fotoğraflarımız beğenildi. Tabi ilk sefer olduğu için de olabilir :) Kurs bitse de üyeliğimizi başlatıp toplantılarına katılmayı ve fotoğraf çekmeye devam etmeyi düşünüyoruz (düşünmekten öte yani, yapacağız).

@ 19 Mayıs tatilini Eskişehir'e giderek değerlendirmeyi düşünüyoruz. Aslında bu da düşünceden öte, biletlerimizi aldık :) Dakyuz ve Osi de katılacak bize. Cumartesi sabah 5 te yola çıkıp önce İstanbul'a sonra trenle Eskişehir'e gideceğiz. Ben ve eşim için ilk Eskişehir turu olacak bu. Dakyuz orda okuduğu için konuya bir hayli hakim. Osi de birkaç kez gitmiş, bir şey dendiğinde yorum yapabiliyor mesela. O yüzden rehberli tur gibi olacak bizim için :) İzlenimlerimizi geldiğimizde yazacağım.

@ Bugün ve yarın iki güzel konsere gideceğiz. Şehrimizde bulunan fabrikanın kuruluş yıldönümüyle ilgili kutlamalar dahilinde iki konser de. Biri il üniversitemizin 6'lı oda konseri, diğeri de Tuluyhan Uğurlu konseri. İkisini de merakla bekliyoruz doğrusu.

@ Müzik öğretmeni olan komşularımızla yakınlaşmaya devam ediyoruz. Perşembe günü yemeğe bize gelecekler. Sonrasında da konsere gideceğiz birlikte. Yemek olarak fırında makarna, şaraplı bonfile ve salata yapacağım. Zamanımız kısıtlı olduğu için çok çeşit yapmayacağım. Bu sefer fotoğraf çekmeye de çalışacağım ayrıca :)

@ Öykücümün paketini aldım. İçinde birbirinden güzel bir sürü şey var, hepsi için tekrar teşekkür ediyorum kendisine :) Ben de Eskişehir dönüşü göndereceğim, burdan müjdesini vereyim :)

@ Bahar hımbıllığını derinden yaşayan biri olarak Boleyn Kızı'nı hala bitiremedim! 820 sayfa da kolay bitmiyor :( Aslında tatilde olsaydık 2 günde rahat bitirirdim ama şu zamanda olmadı. Otobüs-tren yolculuklarının birinde bitirebilmeyi umuyorum :)

@ Bu aralar hakikaten hımbıllık var üzerimde. Pilatesi de bıraktım zaten. Ben bırakmasaydım da yaz tatiline girecekti. Ben birkaç ay öncesinden bırakmış oldum. Göbeğim tekrar sinyal vermeye başladı o yüzden. Arayı tenis ve yelken kurslarıyla kapatmaya çalışacağım deniz mevsimine kadar. Sahil kenarında bir ilçede yaşamamıza ve denizin (bazen) o muhteşem görünüşüne rağmen birkaç yıldır burda denize giremiyoruz maalesef. Deniz mevsimi ancak yıllık izne çıktığımızda başlıyor bizim için. Deniz deyince de aklıma en çok Palamutbükü ve Fethiye geliyor sanırım. Ah tatil ya :(

Tabiat Ana dedi ki...

kurs fotograflarını görebilmeyi umud ediyorum :) burda veya mailimde(meraklı okur)
Dakyüz diyince sen tanıdığım biri gibi geldi:) resimlerinde vardı bildik bir sohbette hissetim kendimi:)
Konser konser geziyosun valla çok imrendirici:)
aynı menüden gelince bende isterim(yüzsüz okuyucu)
bahar hımbıllığı gecer korkma senin gibi aktif birine çok zararı olmaz diye dşünüyorum.:)
veeee son olarak ahhh tatil ahhhh diyorum kocamaaaan öpüyorum çınarım seni

cinar dedi ki...

ehi :) vallahi hımbıllıktan aktifliğim de kalmadı ya. burası taşra sayılıyor esasen ve hatta ben 2 senede bir derece alabiliyorum o yüzden. ama işte yine o yüzden öyle her gün karşımıza çıkan konserdi sinemaydı tiyatroydu gibi aktiviteler yok. o yüzden böyle oldukça kaçırmamaya çalışıyoruz canımcım :)
Dakyüzü bilirsin tabi :) hem belki eski yazılarımdan hem de facebooktan :)
vallahi gelseniz size 3 çeşitten kat kat fazlasını yaparım şekercim. misafire bayılırım ben. evde ne varsa önünüze çıkartırım, olmayanı da yaratırım emin ol :) ama komşularımızı her zaman görebileceğimizden ve sonrasında konsere de gideceğimizden öyle çok ahım şahım şeyler hazırlayamayacağım. uzun lafın kısası ne yüzsüzlüğü, her zaman başımın üstünde yeriniz var ailecek. Hem sizin oralara da çok uzak değiliz. Bir haftasonu atlar gelirsiniz beni ve eşimi de çok mutlu edersiniz ayrıca :)
kocaman sevgiler ve öpücükler benden sana :)

SERAP dedi ki...

Senin gibi hımbıla can kurban.Fotoğraf,tenis,pilates....
Aktif halini düşünmek bile istemiyorum.Şimdiden iyi tatiller:)

semiramis dedi ki...

pilates göbeğe iyi geliyo mu hakkaten? ben de çok yapmak istiyorum.
tenis oynamaya başladım ama göbeğime hiçbirşey olmadı, aynen duruyo. ama düzenli ve sık oynanırsa illa ki işe yarar. zayıflamak için değil çok sevdiğim için oynuyorum gerçi ben. senin de başlayacak olmana sevindim.
menü çok iştah açıcı görünüyor. şimdiden kolay gelsin, ellerine sağlık:)

sessiz balik dedi ki...

evet belki taşra dediğimiz yörelerde çok sık organizasyonlar yapılmıyor ama her an elinin altında bu tip organizasyon olduğunu bilen taşralı olmayan kişiler erteleye öteleye bizim kadar çok konsere tiyatroya gitmiyordur .hem trafik yok mesafeler kısa ve gitmek gelmek de kolay bak sen yemekte misafir ağırlayıp arkasından konsere gitmeyi göze alabiliyorsun ,büyük şehirde bu çok mümnkün değil

bu arada eskişehir olayı da süper , üç gün tatil değerlendirmek gerek değil mi .

ben yüzde doksan dokuz sadece pazar günü rutin haftalık tatilimi yapacağım :(

cinar dedi ki...

@ Teşekkür ederim Serap'çım. Ee kimi sürekli kitap okuyarak sergiler aktivitesini kimi film seyrederek kimi spor yaparak. Hepsinin de ayrı güzelliği var.

@ Sevgili Semiramis, evet pilates göbeğe iyi geliyor. Pilatesin asıl amacı sıkılaştırmak zaten, kilo kaybın olmasa da inceliyorsun. Tavsiye ederim o yüzden :)

@ Sessiz Balık'çım aynen öyle. Fırsatımız çok olmadığı için kaçırmayı göze alamıyoruz :)
Bakalım Eskişehir umarım heyecanımıza değecek kadar güzel geçer. Sürekli gezmenin de anlamı yok ya, ara sıra evde oturup dinlenmek de lazım :) Öptüm.