28 Temmuz 2008 Pazartesi

Pathology, 2008 (6,0)



Marc Schoelermann'ın filmini tatile çıkmadan hemen önce seyrettik aslında ama yazmak için fırsat bulamadım şimdiye dek. Film 2008 yapımı ve IMDB'de 6,0 puan almış. Ben çok beğenmedim. Türkçe'ye de Kadavra diye çevrildiği için bayağı ihtişamlı bir film bekledim ben. Ama beklediğimi bulamadım. Biraz amaçsız geldi açıkçası.



Ted Grey (Milo Ventimiglia) tıp mezunu ve adli tıpta uzmanlaşmak isteyen biridir. Sevgilisi Gwen'i (Alyssa Milano) bırakıp staj yapacağı yere gider.



Burada tanıştığı stajyerlerden Jake (Michael Weston) ile takılmaya başladığı an hayatı değişir. Jake, arkadaşlarıyla birlikte geceleri buluşup laboratuvara giderek sebebi belli olmayan ölümleri araştırır. Öyle bir hale gelmişlerdir ki artık insanları değişik şekillerde öldürerek arkadaşlarının ölümün nasıl gerçekleştiğini bulmalarını beklerler. İp de burada kopuyor zaten.



Ben genel olarak beğenmedim. Kadavra incelenmesi, analiz yapılması mantık olarak çok güzel geliyor. Ama öyle incelemeden ziyade Ted'in Lauren'la cinsel münasebeti, diğer arkadaşlarıyla kavgası falan üzerine kurulmuş bir film gibi geldi.



Ted rolündeki Milo Ventimiglia'yı Heroes dizindeki Peter Petrelli rolüyle tanıyoruz. Dizideki en sevdiğimiz karakterlerden hatta. Süper güç olarak da en çok sahip olmak istediklerimizden birine sahip :) Bir sürü filmde de rol almış ama ben seyretmedim hiçbirini.



Filmde sevgilisini oynayan güzeller güzeli Alyssa Milano'yu ise sanırım ilk olarak (kendi adıma) Poison Ivy 2'de tanıdık. Orada da yüzü falan çok hoş gelmişti bana. Bu filmde de zaten iyi huylu, güzel, iyi aile kızı rolünde olduğundan göze hitap eden bir görüntüsü vardı.

6 yorum:

Öykücü dedi ki...

Cumartesi seyrettik.Sonu süpriz sayılırdı ama ben de pek sevmedim.Bu konu çok daha güzel işlenebilirdi bence.

cinar dedi ki...

Aynen işte. Son konusunda ben süprizden ziyede gıcık olarak değerlendirme yapmıştım ama olsun, netice daha güzel olabilirdi konusunda hemfikiriz :)

Vladimir dedi ki...

İşte izlemek istediğim bir film daha..

Öykücü dedi ki...

O kadar çok sapık,amaçsız,saçma sapan doktor adayının bir hastanede olması, bunu kimsenin farketmemesi,kolayca hastane içinde adam öldürmeleri çok saçmaydı.Kardeşim hastanenin güvenlik kamerası da mı yok.Üç fahişe bir hastaneye dikkat çekmeden nasıl girer?Bu fahişelerin yok oluşunu kimse araştırmaz mı?

Sonra bence 'neden' çok önemlidir.İçe sinen bir neden,hareketlere anlam katan bir sebep olmazsa işlenen cinayetler çok havada kalıyor.İş olsun diye öldürülen adamlar saçma oluyor.

O acayip kızla yatması,nişanlısına artideki garip tavırlar gibi bir sürü anlamsz detay da vardı.

Ama konu kesinlikle değişikti ve kesinlikle iyi işlenebilirdi.

Sevgiler..

Benim Hayatim dedi ki...

Peter (!) :) münasebetiyle merak ettiğim bir filmdi. Evde izlemek yeterli olacak o halde iyi ki sinemaya gitmemişim ;)

cinar dedi ki...

@ Vladimir, umarım hayal kırıklığına uğramazsın :)

@ Öykücü, aynen katılıyorum yorumuna.

@ Benim Hayatım, evet evet, evde seyredebilirsin bence de. Öyle sinemalık bir atraksiyonu yok ne de olsa.