4 Temmuz 2008 Cuma

Festival keyfi

Fotoğrafçılık kursumuz biteli epey oldu, daha önce bahsetmişimdir belki. Her pazartesi rutin toplantıları oluyor, fırsatımız oldukça onlara katılıyoruz. Ama öyle bir fikir uyandırmışız ki çevremizde, görümcemin nişanı için fotoğrafçı çağırılmayacakmış, eşim ve ben çekecekmişiz :) Benim de işime gelir açıkçası. Tanıdık tunudukla olmadık muhabbetlere girmektense alırım makinemi elime şipşak fotoğraf çekerim :))

O kurs bitince biz rahat duramadık ve tenis kursuna başladık bildiğiniz üzere. İlk kuru da tamamladık geçen hafta. Bu hafta da ikinci kurumuza başladık. Bunun saat sınırlaması yokmuş, öğrenene kadar gideceğiz sanırım. Ya da artık sıkıldık, adamakıllı tenis oynamak istiyoruz dediğimiz zaman dersleri bırakıp kortlara atacağız kendimizi.

Bu arada ben elimin hamuruyla gittim bir de tiyatro klubüne girdim. Hastanemizde bir tiyatro kulübü kurmuşlar. Katılır mısın dediler. Tabi katılırım dedim. Aslında amacım sahneye çıkıp rol yapmak değil, daha çok arka planda kalıp dekorasyondu, afişti gibi işlerde yer almaktı. Ama sen yaparsın, hadi şu rolü verelim diye bir gaz verdiler, bu gazın birazını aldım ve iki rolü kabul ettim. İki farklı sahnede gerçekten kısa olan iki rolü aldım. Bana uygun görülen rollerden biri denetimci Berrin Hanım'dı. Buna hiçbirimiz şaşırmadık değil mi? :)) Diğeri de bir beyin cerrahı. Bakalım nasıl bir oyun çıkacak orataya. Merakla bekliyoruz :)

Bugün festivalimiz başlıyor. Televizyonlarda bol bol reklamlarını görürsünüz yakında. Bu akşam Sezen Aksu varmış mesela. İçkilerimizi ve portatif sandalyelerimizi alıp Çınar'a ineceğiz. Tam Çınar değil de sahil boyundaki çimenlere aslında. Çok kalabalığa girmeden, büyük hoparlörler sayesinde her yerden ses duyabileceğimiz için, yeşilliklere yayılıp keyfimize bakacağız.

Şimdilik benden bu kadar.

Herkese iyi tatiller :)

5 yorum:

KOZA dedi ki...

Cinarim
Ne hayal ettim biliyor musun?
Tabiatla birlikte seni sahnede izleyip alkislayabilmeyi ...
Nezman olcak bu oyun bakiiim?

Tabiat Ana dedi ki...

çınarım,
hadi bakalım hayırlı olsun ben yapacağına eminim zira başlamak bitirmenin yarısıdırya hani sende başlamışsın bile.Umarım seni alkışlama şansımız olur berrin hanım ay pardon çınar hanım;)

Ayrıca çok kursiyer gördüm seni...
öptüm

Öykücü dedi ki...

Ay ne hoş bir yazı.Püfür püfür esiyor valla.

Görümcen mi nişanlanıyor? Çok sevindim Allah mesut etsin.

Foto şipşak Çınar:)) Aileden birinin çekmesi bence de harika fikir.Ortam daha samimi olur hem de daha özel ve doğal kareler yakalayabilirsin.

Ay seni tiyatro sahnesinde hayal etmek çok tuhaf oldu.Nasıl olacak acaba?Nasıl bir his uzun uzun anlatırsın.

Sandalye keyfine de bayıldımm.Yazlıkta yaşıyor gibisiniz Çınarım:)

Çok öptümm..

cinar dedi ki...

@ Koza'cım ne güzel olurdu ama benimki o kadar uzun boylu değil :) Bizimki hangi tarihte olacak o da belli değil. Ne zamana yetişirse diyorlar, bakalım göreceğiz :)

@ Tabiat'çım sorma bu aralar nerede boşluk orada biz :) Her türlü kursa gidip her telden çalabilmeyi umut ediyoruz. Senin de gönlünde tiyatro yatıyormuş, bilmiyordum bak. Ben de alkışlamak istiyorum :)

@ Öykücü'm evet görümcem evleniyor bu sene. Biz de çok sevindik. Fotoğraf konusunda umarım hayalleri boş çıkarmayız :) Daha samimi olabilir dediğin gibi. Tiyatro işini de bilemiyorum. Dediğim gibi aslında niyetim arka planda kalmaktı ama böyle oldu. Ben de heyecanla bekliyorum :)

uzun bacak dedi ki...

Çok sevindim Çınar'cım.

Ben de izlemeye gelmek istiyorum kesinlikle. İki rol de sana uygun bence. Beyin cerrahlığı konusunda hem Grey's Anatomy'den hem de izlediğin belgesellerden tecrübelisin ;))