28 Temmuz 2008 Pazartesi

Zombie Strippers, 2008 (4,5)



İşte anlamsız bir film daha :)

Başrollerdeki Jenna Jameson erotik korku (!) ların baş yıldızlarından biriymiş zaten. Süper güzel bir vücudu var (bana göre göğüslerine gereksiz silikon taktırmış). Yüzü de güzel Allah için. Hani öyle güzel rol kesen biri olmadığını bildiğimiz için filmden çok bir şey beklemiyorduk zaten. Öyle sanılacağı gibi acaip açık saçık da değil. Her filmde görünebileceği kadar görünüyor çıplak vücut. Belki de Demi Moore'un striptiz filminde daha çok teni görünüyormuştur. O filmi seyretmedim çünkü, tam ahkam kesemiyorum bu konuda :)

Neyse efendim, filmimize gelelim. Bu Jena (filmdeki ismi Kat) bir striptizcide çalışmaktadır. En iyi olduğu için diğer kızlar buna kıldır falan.

Diğer tarafta bir grup savaşlarda ölümlerle asker kaybını önlemek için bir virüs geliştirmiştir. Böylelikle insanlar öldükten sonra zombi olarak tekrar dirilmekte ve bu şekilde savaşmaya devam etmektedir. Ancak virüs kadınlarda saf halini koruduğu için onlardaki etkisi daha farklıdır. Örneğin Kat ısırıldığında başarısına başarı katarak striptiz yapmaya devam eder :)

Bu şekilde kıskançlıktan çatlayan kızlar da Kat tarafından ısırılarak zombi olma yarışına girerler...

Anlatılacak çok bir şey de yok zaten, hepsi bu kadar işte :)

3 yorum:

Vladimir dedi ki...

Keisnikle Tarantino'nun filminden ağır esinlenmiş diyorum. Ama filmin adı kahkahaları hakediyor.

Başroldekilerin de kendi alanlarında ağır isimler olduğunun da hakkını teslim etmek gerekir. :))

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Hatun hoşmuş ama, kabul etmek lazım.:) Ölüp ölüp dirilme filmlerinden oldum olası hoş değildir aram. Bir aşağıdaki filmi seyredebilirim, lakin onun altındaki tam benim kalemim.:)

Canım tatilin iyi geçmesine sevindim. Canım çok deniz çekmişti, bu sabah yağmurda sırılsıklam olunca geçti.:) Çok da geçmişler olsun. Boğulma tehlikesini birkaç kez geçirmiş olan biri olarak, hiç hoş olmadığını biliyorum. Allahtan kahramanın yanındaymış.:)

Öperim...

cinar dedi ki...

@ Sevgili Vladimir :)
vallahi haklarını teslim ettik biz ziyadesiyle :))

@ Sevgili F.İ.G. :)
Vallahi ben de oldum olası çok severim zombi filmlerini :) ama kalitelisi olacak bak, öyle her türlüsünü sevmiyorum.

Tatil için de teşekkürler. Sizinki kadar dinlenebildik mi bilemiyorum gerçi. Ama yüzmek iyi geldi hakikaten de, boğulmasız olanları tabi :)

Ben de öptüm.