6 Temmuz 2008 Pazar

Avatar, Book 2 : Earth

Avatar'ın ilk sezonunu bitirdiğimizi söylemiştim ama sanırım sezonların kitaplardan oluştuğunu söylemeyi unutmuşum. İlk sezon Kitap 1 : Su idi. Aang bu sezonda kendisine iyi bir su bükme ustası bulmaya çalışıyor ve bu esnada maceradan maceraya atlıyordu. Öyle ki kendimi Lost'un ilerleyen bölümlerini bekliyormuş gibi hissettim.



İlk sezonun sonunda Aang, aradığı ustanın yanıbaşında olduğunu anladı ve Katara'dan su bükmeyi öğrenmeye başladı.




İkinci sezon Kitap : 2 Toprak'tı. Bu bölümde de Aang toprak bükme ustası aradı Katara ve Sukko'yla. Sonunda kendileri gibi henüz çocuk olan Toph'la tanıştılar. Toph küçük kör bir kızdı. Görmediği için duyuları daha da gelişmişti ve toprağı dinleyebiliyordu, tabi ki ayaklarıyla. Avatar ikinci sezonun sonunda toprak bükebiliyordu.




Tabi bu arada ilk sezonda Avatar'ın peşini bırakmayan Prens Zuko, ikinci sezonda yerini kardeşi Azula'ya bırakıyor. Azula annesinin bile şeytan diye adlandırdığı biri. Prens Zuko'nun içinde iyilik vardı, amcasının da çok etkisi vardı bunda. Ama Azula'yı durduracak kimse yoktu. Kardeşinin başarısızlığı üzerine kendi ekibini toplayarak yola çıktı Azula ve Avatar'ı yakalamaya çalıştı.
Aang ve arkadaşları kaybolan Appa'yı aramak için toprak krallığı Ba Sing Se'ye gidip Toprak Kralı'nın gözünü açtılar ve savaş için onun desteğini aldılar.




Bütün bunları seyredip ikinci sezonu da devirdik :) Sıra üçüncü sezondaydı yani Kitap 3 : Ateş. Ba Sing Se'den sonra gittikleri Ateş Krallığı'nda kamuflaj için buldukları kıyafetlerle ortaya çıkınca Aang'ın okul forması giydiği anlaşıldı ve Aang okula götürüldü :)
Bu sezonun da ilk 5 bölümünü seyrettik. Hakikaten Lost gibi bir bölüm daha bir bölüm daha mantığı ve heyecanıyla seyrediyoruz.

3. sezonun 15 bölümü var elimizde. Gerisi yok :( Çabuk tüketmemeliyiz sanırım bu durumda.

Haftasonumuz festival ve Avatar'la geçtiği için bu hafta film yok :)

Festival çok atraksiyonlu geçmedi bu sene. Bir ara fotoğraflar ekleyerek yazacağım.

3 yorum:

Güneşli Günler dedi ki...

Çınarcım merhaba,

Bir solukta okudum bütün biriktirdiğim yazılarını. Oh ne rahatladım anlatamam. Evet ben tatildeydim bir hafta, şimdi yeniden başlıyor tempo... Öpüyorum seni...

sessiz balik dedi ki...

ben de bi kaç yazı biriktirmişim içlerinde tiyatroya başladığını yazdığın da dahil...
bi şekilde hazırlıklardı oyundu derken çok güzel vakit geçireceksiniz diye tahmin ediyorum benim de küçük bir deneyimim olmuştu da ordan biliyorum

uzun bacak dedi ki...

Çınarcım sevmenize çok sevindim. Ben de büyük bir zevkle izlemiştim. En son 16. bölüm var sanırım nette. Ben de orada kaldım devamını heyecanla bekliyorum. Çok güzel yazmışsın.

Öptüm.