27 Temmuz 2008 Pazar

Böyle böyle



Ve Avatar bitti :( 3. sezonun 15. bölümüne kadar gelmiştik, daha önce bahsetmiştim. Kalan 6 bölümü de ele geçirerek Avatar'ı bitirmiş bulunuyoruz.

Her şey yolunda olmasına rağmen üzüldüm ben. Üzülmemin asıl sebebi de Avatar'ın bana aşık olmadığını öğrenmemdi sanırım :))

Sonundan bahsetmeyeceğim, bence mutlaka seyredin. Seveceğinize eminim ben. Avatar da sizden biri olacak :)



Bu arada yeni bir animeye başladık. Cowboy Bebop :) Ben bilmiyordum bunu, meğer baya ünlüymüş. İsminden ötürü Red Kit tadında bir şey bekliyordum ama daha çok James Bond tadında bir animeyle karşılaştım. Japon çizgilerine hastayız :)) Bu animede henüz yeni olduğumuz için bahsedecek çok bir şey yok. Aslında konular arasında öyle bağlantı da yok. Bölümler genel olarak birbirini takip etmiyor. Bir ara bahsedeceğim ondan da.

Bebop'tan başka, tatile çıkmadan önce Kadavra'yı seyretmiştik. Geldikten sonra Zombie Strippers's seyrettik. Dün de oturdum tek başıma Material Girls'ü seyrettim. Anlatacağım bir bir.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben de palamutbükmek istiyorum, Palamutbükü'ne gitmek istiyorum :)Bakalım Shamalayan filmini çekecekmiş. Kimlerin oynayacağını merak ediyorum.

cinar dedi ki...

hihihi :) Sen palamutbük, ben hava bükmek istiyorum. Aslında ben bu konuda biraz maymun iştahlıyım. Ben Avatar olmak istiyorum :) Aslında bak Katara da olabilirim. Avatar da sevgilim olur, ooooh benden iyisi olmaz. Kan da bükerim hem hehe :))