30 Ağustos 2007 Perşembe

Bir kitabın sonuna daha geldik, sıradaki!

Bir kitap daha bitirmiştim. Elime almamla bırakmam arasında o kadar az zaman var ki.. Archer yapmış yine yapacağını. Bu kadar mı heyecanlı yazılır.. Gözlerim artık okuma da dinlen diye diye okudum bitirdim bir çırpıda :)) Ama çoooooook güzeldi, elimden bir şey gelmezdi, sonunu öğrenmeliydim..

Jeffrey Archer'ın 13 kitabını buldum (internette). Son okuduğum kitabı Onur Meselesi ile birlikte 7 tanesini okumuşum zaten. 1 tane de okumadığım var evde. Demek ki almam gereken 5 kitabı daha var. Tabi şimdilik. Amcam yazıyor da yazıyor. İyi ki de yapıyor. Ben çok memnunum :) Kendisini benimle tanıştıran öykücüme teşekkürü bir borç bilir gözlerinden öperim..

5 yorum:

Öykücü dedi ki...

Ben tanıştırdım ama sen beni geçtin valla.Ben Jeffreynin öykü kitaplarını seviyorum romanlarını neredeyse hiç okumadım.Politik karmaşalar falan var diye ilgimi çekmedi sanırım.

En son bir kitabını aldım dur adını eve gidip bakıp yazayım.Bu sefer roman ,senden cesaret bulup aldım.

Sevgiler...

cinar dedi ki...

şeker öykücüm,
ben neleri okumuşum hemen söyleyeyim sana:Kane ve Abel (favorim budur), söke söke (bu da favorilerimden), miras, uzun lafın kısası, onbirinci emir, on iki kandırmaca, onur meselesi. hepsi de çok güzeldi. bahsettiğin politik sıkıcı kitap olarak benim bildiğim bir Hırsızların Onuru var. Çok zorladım ama okuyamadım. Diğerlerini tavsiye ederim. Söke söke zaten senin kitabın ama geri vermicem ona göre!:)

Öykücü dedi ki...

Kuş uçuşuymuş benim aldığım kitap.Kane ve Abeli hemen tedarik edeyim.Sen beğendiysen güzeldir kesin.

Ziyarete geldiğimizde tüm kitaplarımı geri alacağımı söylemiş miydim?He he.

Ne demek müsait değiliz:) Biz yarın gelicez kardeşim:))

Çok öptüm şekertopum:)))

Adsız dedi ki...

Öykücüyü bende çok severim kaliteli blogculardan kendisi. Valla dostlar okuyalım okutalım teşvik edelim.Yoksa bu vatan kurtulmaz. Bende sana reklam gibi olmasın ama dedemin kitabını önereceğim emin ol beğeneceksin. Kitabın konusu; anneannemin babasının yani dedem Hüseyin Bayezıt’ın kayınpederi Mehmet büyükbabanın, yoksulluklar içinde büyüdüğü köyünden ayrılarak Amerika’ya gidişi başından geçenler, aşkları, acıları, sevinçleri, başarıları. Kısacası gerçek yaşam öyküsü…

http://www.edasuner.com/canim-dedemin-kitabi/

Öykücü dedi ki...

Sn Suner,

Hakkımdaki sözleriniz için teşekkür ederim.Ben de sizin blogunuzu ilgi ve dikkatle takip ediyorum.