3 Ağustos 2007 Cuma

Mahalle arkadaşlarım

Aaaaaaaaaah kaç gündür Harry Potter okuyorum yine(Harry Potter ve Melez Prens). Bir yandan harıl harıl modundayım. Bir yandan da içten içe çabuk bitmesini istemediğim için uzun uzun ara vermeye çalışıyorum. Ama çok da başaramadım bunu çünkü iyice içine girdim kitabın. Zaman zaman ben de Haryy ile birlikte 7. kata çıkıp ihtiyaç odasına girmeye çalışıyorum. Ama henüz başaramadık ve Malfoy'u yakalayamadık sevgili seyirciler :)

Evet anlayacağınız üzere bir Harry Potter serisi daha heyecanla son bulmak üzere. Azıcık sayfası kaldı kitabımın bitmesine. Son olan 7. seri içinse çevirmenlerimizi bekleyeceğiz. Sanırım eylül-ekim gibi Türkçe basımıyla aramızda olacak kitap. Aslında gazetede 7. serinin Harry açısından sonunu okuduğum zaman büyük bir üzüntü duydum. Amaaaaaan sen de, altı üstü masal kahramanı demeyin. Dile kolay 6 kitap. İnsan bazen 1 kitapta bile kendini kitap kahramanlarından biri zannederken 6 kitapla birlikte Harry ve arkadaşları mahallemizin çocukları gibi oldular. Onların hakkında birşeyler okumak gerçekten keyifliyken sonunda mutlu olamayacaklarını (en azından Harry'nin) öğrenmek hiç hoş olmadı, hah şimdi siz de öğrenmiş oldunuz.. J. K. Rowling'e karşılık yeni bir son yazmak istiyorum ben. Henüz okumamım bu arada sonu :) Ama gazeteden okudum işte. O onla evleniyor o diğeriyle biri mutlu oluyor biri olmuyor. Ne anladım ben bu sondan? Hıh!

Bu arada 6. seriyi bitirdiğim zaman filmaniacta yorumlarımı bulabilirsiniz her zamanki gibi. Zaten ilk satırdaki kitap ismi de aktif hale gelecektir. Haftasonunu bekleyiniz henüz kitabı okumamış olan ve merak eden arkadaşlar. Filmi de kasım 2008 de vizyona girecekmiş.




Dün Simpsonsları da seyrettik Bademle. Eğlenceliydi. Filmaniaca onu da ekleyeyim hemen.

Hiç yorum yok: