22 Ağustos 2007 Çarşamba

Son animemiz (son derken son zamanlarda seyrettiğimiz)..

Ne zamandır bahsetme fırsatı bulamadım. Aralarda seyrettiğimiz filmlerin yanısıra her gün bir kaç bölüm olmak suretiyle seyrettiğimiz bir anime dizi daha bulduk : Neon Genesis Evangelion (Soldan sayarsak Misato, Asuka, Shinji, Rei, Dr. Ikari-Shinji'nin babası, valla bu ablanın ismini hatırlayamadım!)

Bu dizi de güzel ama düşündükçe aaah ah benim küçük simyacı kahramanlarım diyorum. Hani insan dizilerde ya da filmlerde kendine bir karakter bulur ve onu çok sever aklından çıkarmaz ya, ben de anime bile olsa böyle hayatımdan insanlar gibi bakmışım Alphonse ve Edward'a 51 bölüm boyunca :) Onlar gibisi olamaz yani (Şunların şekerliğine bakar mısınız yaaaaaa, janım benim janııııııııım)..

Şimdi bu yeni dizide Ikari jr var yani Shinji, sanırım doğru yazdım, sonra yine sevdiğimiz karakterlerden Misato Katsugari ve Rei Ayanami var.

Yıl 2015. Dünyayı uzaylılar, bu filmdeki isimleriyle angel lar istila etmiş. Bizim Japonlar da angellarla savaşıyorlar. Unit 00, Unit 01 ve Unit 02 olmak üzere 3 tane form(insan-makine) oluşturmuşlar ve bu formları çocuklara kullandırarak angelları yenmeye çalışıyorlar. Kırmızı olan yeni katılan karakterlerden Asuka'ya ait, mor olan 3. çocuk olarak adlandırılan kahramanımız Shinji'nin kullandığı form, diğeriyse Rei'nin formu.

Daha başta sayılırız gerçi son da yakın. Bu Full Metal Alchemist gibi 50 bölümden değil yalnızca 26 bölümden oluşuyor :( Kısa yani. E biz de 10. bölüme geldik. Gerçi sonunda bunda da filmler varmış ama az kaldı işte..

Anime severler için öncelikle ve özellikle FMA'yı sonra da Evangelion'u tavsiye ederim.

Hiç yorum yok: