14 Ağustos 2007 Salı

Yine maziden, eski dizilerden

Ben lise yıllarındayken, liseydi heralde ya doğru hatırlamış olmalıyım, Dawsons' Creek diye acaip büyük bir heyecanla beklediğim bir dizi vardı cnbc-e'de. Üniversite yıllarında da merakla seyretmeye devam etmiş ve salak Joey, romantik Dawson, şeker ve tabi ki sevgili Pacey ile ben de büyümüştüm(Soldan sağa:Pacey(Joshua Jackson), Jen(Michelle Williams), Dawson(James Van Der Beek), Jack(Kerr Smith), Joey(Katie Holmes).

Sevgili kelimesinden de anlaşılacağı gibi en sevdiğim karakter Pacey idi. Yani Joshua Jackson.

Bu dizi bazı zamanlarda Beverley Hills dizisine benzese de çoğu zaman çok güzeldi. Benzeşmesi de herkesin bir noktadan sonra eski sevgiliye dönüşmesinden. Ve aslına bakılırsa mesela Joey'nin dizide çıkmadığı adam kalmamıştı. İşte bu yüzdendir ki Joey görüntü olarak hoş, bazı zamanlar abuk bakışlı, olsa da karakter olarak pek hoşlaştığım bir tip değildi. Tabi yine de o ve arkadaşlarının maceraları üniversite yıllarımın en merakla beklenen şeylerinden biri olmuştu.

Daha sonra Joshua Jackson'ı The Skulls ya da Gossip gibi filmlerde de seyrettik. Ama dizideki havayı bulamadık tabi.



Katie Holmes ise aldı başını gitti. En son bombayı da Tom Cruise ile evlenerek yaptı. Şimdilerde Suri adında tipi oldukça değişik olan bir çocukları bile var. Dahası Katie Holmes güzelim saçlarını kestirme gafletinde bulunmuş ki ben beğenmedim. Yine de bu fotoğrafa çocuk doğurduktan sonra kavuştuğu zayıflığa hayran kalarak ve iç geçirerek baktığımı itiraf etmeliyim.

Üniversite bitip de tekrar Ereğli'ye döndüğümde Dawsons's Creek bitmişti (gerçi digitürkte eski bölümler tekrar veriliyordu). Ben de yine cnbc-e dizilerinden The O.C. ile hasret gidermeye çalıştım ki o da oldukça hoştu (soldan sağa: Seth Cohen(Adam Brody), Summer (Jachel Bilson), Marissa (Mischa Barton), Ryan(Benjamin Mckenzie).


O.C.'yi de merakla bekleyip seyretmeme rağmen bir zaman sonra seyretmez oldum. Ama şimdi bölümleri toparlamaya çalışıyorum.

Bu arada Mischa Barton'ın yeni saçlarını da beğenmedim. Hıh! :)

Hiç yorum yok: