22 Haziran 2007 Cuma

tatil planlarım

Az önce sülük bankacımdan bahsederken kendimi konuya o kadar kaptırmışım ki iyi şeyleri yazmayı unutmuşum. Tatil için bissürü planım vaaaaar! :)

Aylar öncesinden aldığım bıcı bıcı bikinilerim, pareolarım ve hatta cin alili plaj havlum bile var :) Bu sene koca ayak paletlerimi atacağım ama. Denizden hep korktum şimdiye kadar.. Sahil kasabasında yaşıyoruz ama yazın köyden denize inen, yüzme bilmeyen o kadar çok insan var ki, küçüklüğümde gözümüzün önünde boğulan onlarca çocuk oldu. O yüzden zamanında yüzme yarışmasında birinciliğim bile olsa o günlerden sonra hep korka korka girdim denize. İşte onların sonunda da ayağıma bir palet yapıştı ki sormayın. Ha tatillerde teknelerden paletsiz atladım yüzdüm falan ama yine de ilk girişte kortum.

Ama geçen sene öyle güzel geçti ki tatil.. Gittiğimiz yer çok güzeldi ve o güzelliğe koca paletlerle dalacak durumum yoktu. Son tatil haftamızı paletsiz geçirdim yani :)) Bu sene götürmeyeceğim o yüzden..

Sonracıma, penye elbiseler aldım bissürü. Hem de pazardan 3,5 milyona. İşte o yüzden her pazar yoklama veriyorum burdaki pazarımızda :) Bi de altına şöyle allı pullu (yok yok sade) bi sandalet alabilirsem değmeyin keyfime!

Bu arada tatilde okuyacağım kitapları bile ayarladım. Öykücüm Agatha Christie'yi çok sever. Ben de birkaç kitabını okumuştum daha önce. Öykücüm de anlattıkça anlattı hevesimi kabardı. Girmişim ideefixe e (hey, bu reklam sayılmaz değil mi?) hem de % 35 li indirimleri görünce gözlerim dönmüş, bissürü kitap almışım :) Bu gazla eve gidip kütüphane listemizi güncelledim. Sürükleyerek eşimi de götürdüm kütüphane odamıza, ben okudum o yazdı. Okumadığım kitaplar da var hala kütüphanemizde ama olsun, Agathaları da çok istiyordum. Tatile kadar dayanabilir miyim bilmiyorum ama olsun, onları okusam da okumadığım biiiiiiiiiirsürü kitabım vaaaaaaar :))