11 Haziran 2007 Pazartesi

Kızkıza süper eğlencesi

Cumartesi günü Zeynep'lere kahvaltıya gittik. Serdar sağolsun aylardır beklediğimiz menemeni yapmıştı bize (Zeynep'e hakzıslık olmasın, ikisi birlikte yapmışlar). Süper lezzetliydi. Ben zaten oldum olası çok sevmişimdir menemeni. Ama eşim yumurta sevmediği için evde oturup da hiç yapamadım :( 2 senelik özlemimi gidermiş oldum bu haftasonu :))

Kahvaltı sonrasında Zeynep'le eşleri evde bırakıp kızkıza dolaşmaya karar verdik. Düğün mevsimi başladığından onun elbiseye, benimse safi gezmeye ihtiyacım vardı. 5 saat aralıksız gezmişiz! Eşlerimizin ısrarına dayanamayıp pidecide buluştuğumuzda daha gideceğimiz bir sürü yer vardı ama ertelemek zorunda kaldık.

Zeynep kendisine süper bir elbise aldı. Ben çok beğendim yani. Ben çok bir şey alamadım zaten amacım da alışveriş değildi. Yine de günün hatrına (!) bir etekle eşime bir gömlek aldım. Zaten son zamanlarda hep eşime çalıştım. Kendime alışverişe diye çıktığım zamanlarda bile kendime almayıp ona aldım ve eve geldiğimde sinir oldum falan filan. E, güle güle kullansın ne diyim!

Pazar günüyse daha karışık geçti. 3 şeyi aynı güne sığdırdık yani. Kahvaltı sonrasında yine Zeynep'la buluşup pazara gittik. Biraz dolandıktan sonra eşimle Dakyüz'lere gidip bakımsız bahçelerinde mangal keyfi yaptık. Bakımsız diyorum çünkü Osi güllerin yolu kapayan dikenlerini kesmemekte inat ediyor! Bu sefer kömürü de az koyduğu için doğru dürüst yiyemedik de zaten. Ama sonra çekirdek çıkardılar da durumu kurtardılar biraz. Puhahahhaha :)) Bunları okusa beni öldürür heralde! Şaka bir yana, mangal güzeldi, zaten bir kaç lokmadan sonra, Dakyüz'ün çaldığı dinlendirici müziğin de etkisiyle bize acaip bir ağırlık çöktü ve müthiş bir uyuma isteğiyle dolduk.. Akşama da annemler geleceği için bahçe keyfini yarıda keserek evimize döndük.

Akşam, annemle babam geldiler. Birlikte yemek yedik ve babam hemen evdeki tamir işlerine girişti. Zaten yapılacak çok iş var bahanesiyle çağırmıştık onları. Yoksa yük olmayalım diye pek gelmiyorlar.

Bu haftayı da böylelikle atlatmış olduk.

Bir sonraki haftadaki maceralarımız için tekrar burada buluşmak üzere..

Bu arada film ve kitap yorumlarım artık bu sayfada değil. Sağ taraftaki filmaniac ve kitap ayracı linkleriyle ulaşabilirsiniz efem!