22 Haziran 2007 Cuma

sülük bankacım

Canım çok sıkıldı yaaaaaaaaa :(

Hava çoook sıcak. Tepemdeki klima tam anlamıyla "üf"lüyor. Tıpkı 2 yaşında üflemesini bilmeyen ya da yeni yeni öğrenen bir çocuk gibi. Sıcaktan kendimden geçmek üzereyim ama masamda tonlarca iş var. Kendime plan program yapayım diyorum, her seferinde engelleniyorum. Zırt pırt çalan telefon ve kapı yetmezmiş gibi salak sülük bir bankacıyla kavga etmemden ötürü bana gıcık olması ve her yarım saatte bir telefonumu çaldırarak sinirlerimi tepeme çıkarması da cabası..

2 gün önce cep telefonum çaldı. Açtım, annemi istediler. Annemi derken ismi ve soyismiyle falan istediler yani. Belli ki tanıyorlar. Kimsiniz neden aradınız falan derken bankadan aradıklarını öğrendim. Kampanyamışmış karmıymış neymiş bissürü hikaye anlattı adamın teki. Usulünce annemin ilgilenmeyeceğini söyleyerek telefonu kapatmaya çalışsam da ısrarcı sülük adam anlattı da anlattı. Annemden geçip bana döndü bu arada. Aman o ilgilenmezse size anlatayım falan fismekan. Yok dedim dinletemedim. Ama benim de sınırlarım vardı tabi. Hem de herkesinkinden daha aşağılarda, çabuk sinirlenirim çünkü. En sonunda adama, onun anlayacağı bir dilde, hiç müsait olmadığımı ve onunla ilgilenecek vaktim olmadığını söyledim. Adam kıl oldu tabi. İşte o andan itibaren her yarım saatte bir beni arayıp arayıp kapatmaya başladı.

Ben iyice çıldırdım. Zaten iş yerinde ters giden şeyler vardı. Bu da üstüne gelince adamı yanımda olsa öldüresim geldi. Bankayı aradım haliyle. Böyleyken böyle ben şikayetçiyim dedim. Karşıma çıkan adama da ilkten, o sinirle beni arayan adam sanarak, sesimi yükseltmişim. Meğer o tip aramalar 444 lü bilmem nelerden yapılıyormuş. O numarayı öğrenince hemen orayı da aradım. Bu sefer bir bayan çıktı karşıma. Derdimi anlattım ve kesinlikle bir daha aranmak istemediğimi uzuuuuuun uzun anlattım kadına. Hatta bi daha aranırsam falan diye tehditte bile bulundum :) Bazen kendimi kaybedebiliyorum..

O andan itibaren bi 10 dakika falan oh dedim ama sonra bir kez daha çaldırıldı telefonum. 1 den 10 a kadar sayıp sakin olmaya çalıştım ve beklemeye karar verdim. Bütün bir gün bir daha da çalmadı telefonum hihoyt derken az önce gene çaldırdılar. Bunun sonu kötü bitecek sevgili seyirciler. Gelişmelerden haberdar edeceğim sizi de..