7 Haziran 2007 Perşembe

Sürelim güzelleşelim

Geçen gün iş yerimize kozmetikçi hatunlar geldi, hepimize bakım yaptılar :)
Bir sandalyeye yayılıp kendini bilirkişilerin ellerine bırakmak çok keyifliydi.

LR diye bir marka var, belki duymuşsunuzdur. Ürünleri çok kaliteliymiş öyle dediler. Her marka aynı şeyi söyler, biliyorum. Yine de aslında her şeye çok önem verirken kendime o kadar da çok önem vermediğimi farkettim. Profesyonel bir temizleyicim, toniğim, kremim bilmemnem yoktur. Üşenirim çünkü. Yine de bu sefer denemek istedim. Çevrenizdeki herkes çok hevesli olunca siz de moda giriyorsunuz zaten :)

5 arkadaş sırayla geçtik sandalyeye, evet hep aynı sandalyeyi kullandık çünkü yerimiz kısıtlıydı. Ben 4. sırada geçtim oturdum. Önce temizlediler sonra peeling yaptilar sonra krem sürdüler derken ben kızarmaya başladım. Çok alerjik bir şahsiyet olduğumu söylemek hiç aklıma gelmemişti. Kadıncağızlar bir telaşlandılar. Bi de ürün tanıtımı için geldiler ya, bende hassasiyet olunca söyleyecek laf da bulamadılar. Ben sakinleştirmeye çalıştım tabi, yok canım üründen değil benden kaynaklanıyor diye. Gerçeklik payı da vardı söylediklerimin. Çünkü sadece suyla bile yıkansam kızarırım. Tabi kadınlar bunu bilmedikleri için panik oldular. Neyse yine kendi ürünlerinden emergency sprey falan sıkarak bi nebze de olsa tanıtım yapmış oldular. Yapılan bütün şeyler yıkandı bi güzel. Sonra hassas ciltlere uygun olan ürünler uygulandı falan ama komik oldu baya :)

Her şeye rağmen istediğimiz ürünleri sipariş ettik, bugün ancak elimize geçti. Akşam deneyeceğim bakalım. Çok heyecanlıyım. Puhahahah :))

Hiç yorum yok: