27 Eylül 2007 Perşembe

Bir Film Ekledim!

Nihayet Knocked Up'ı ekledim filmaniac kısmına.

Güzeller güzeli Katherine Heigl ve Seth Rogen'in şeker oyunculuklarıyla çoğu zaman komik bazense sinir bozucu bir filmdi. Seyredin bence, eğlenceli sonuçta.


Bir de sonunu da fısıldadım yorumlarımın sonunda :)) İşte son budur canım :) Diğer türlüsünü sevmiyorum ben. Ne gerek var değil mi ama?


Katherine Heigl'i çok severek seyrettiğim Grey's Anatomy dizisinden yakınen tanıyoruz pek de seviyoruz. Hem güzel hem sevimli hem oyuncu. E daha ne olsun :)




Seth Rogen'ın ise Dawson's Creek'te bile oynamışlığı varmış. Hiiiiiiiiç hatırlamıyorum. Gerçi ilk sezonda oynamış, hatırlamamam normal yani.


Donnie Darko'da ve You, Me and Dupree'de de oynamış ki onlarda da hatırlayamadım. Bu arada bu iki film de güzeldi.


You, Me and Dupree çok eğlenceliydi :) Owen Wilson acaip eğlenceli bir karakter zaten :) Seviyoruz kendisini..

2 yorum:

cakiltasi dedi ki...

bu haftasonu ank'ya giderken yolda you, me and dupree'yi seyrettim. sanma ki bilgisayarda otobüsün televizyonlarında:) ne televizyon alabildim ne dvd player. ne de bilgisayarıma erişebildim. kıskanıyorum çınarcım sizi :) ben bi sürü film seyretmek istiyorum. benim dediğim filmi buldunuz mu bakıyım :))

cinar dedi ki...

yaaaaaaaa hayıııııır :( henüz bulamadık.. Ama edinmemiz gereken filmler listesine aldık. Hiç bulamazsak gider vcd sini alırız artık :)