13 Eylül 2007 Perşembe

Öykücümden gelen paket

Dün sevgili Öykücüm bana taaaaaaaa bir uçtan kocaman bir paket kargo yolladı. Canım benim ya, içinden incik cincik o kadar çok şey çıktı ki :) Her şeyi sığdırmış içine.

Hangisi en güzel karar veremedim. Zaten önemli olan düşünülmüş olmak.. O kadar güzel bir paketi vardı ki, içindekileri boşaltıp albümlerimizi falan koyacağım.

En sevdiğim renklerle süslü şipşirin bir pijama çıktı. Öykücü pijamalara bayıldığımı bilir :)) Kendisi de çok sever, hihih. İstanbul'da fellik fellik pazarları dolaşışımızı ve kardeş pijamalar aldığımızı dün gibi hatırlarım. Ayıcıklı pijamalarımı hala saklarım ;)

Kürşat Başar'ın Başumcumda Müzik'ini koymuş ki çok severek okuduğum ve arkadaşlarıma şiddetle tavsiye ettiğim bir kitaptır. İkincisi olmuş oldu. Canım benim! O da çok sevmiş ve mutlaka okumalıyım diye düşünmüş :) Sonra kapaktan oldukça ilgi çekici görünen Chris Manby'nin Biri Benim Üç Nikah adlı kitabı, en kısa zamanda okuyacağım, daha önce filmini eğlenerek seyrettiğim Lauren Weisberger'in Şeytan Marka Giyer adlı kitabı, eminim zevkle de okuyacağım, ve John Grisham'ın Son Jüri Üyesi adlı kitabını, bu yazarın kitaplarını hep çok merak etmişimdir, yollamış canım arkadaşım.

Daha bitmedi, iki tane filli mum, iki tane kocaman mor çiçekli mum, bir tane cep telefonu süsü, hani şu telefon çalınca yananlardan, inekli tuzluk-biberlik, 5 tane de film.


Çok beğendiğim Keanu Reeves'in The Watcher'ı (İzleyici), korku-gerilim olan Kim Lee-Woon'un filmlerinden A Tale Of Two Sisters (Karanlık Sırlar), Tarantino filmlerinden Jackie Brown, Robert Deniro'nun oynadığı Hide and Seek (Saklambaç) ve izlediğimde Türk filmlerine benzemeyecek kadar başarılı bulduğum Mustafa Hakkında Her Şey.

Yemek konusunda gurme olan sevgili eşi de kalem takımı koymuş benim için :) Canım ya!

Sonra bir fil bile çıktı kutunun içinden :)) Boncuk gözlü sevimli mi sevimli bir oyuncak..

Çok teşekkür ederim Öykücüm. O kadar güzel oluyor ki böyle bir anda 2000 km öteden kargo almak ve içindekileri bayıla bayıla açmak. Çok şanslıyım.

Heyecanlanmaya başla.. Senin paket de hazırlık aşamasında :)

Kocaman öpüyorum seni tonton arkadaşım benim. İyi ki varsın!

1 yorum:

Öykücü dedi ki...

:)Sana az bile.Şu mutluluğun,yazdığın satırlar beni o kadar sevindirdi ki tarifi mümkün değil.

Paketi hazırlama aşaması,hergün bulup bir şeyler eklemek,hah bu tam Çınara göre demek de çok zevkli.

Beğenmene çok sevindim.

Öpüyorum:))