23 Eylül 2007 Pazar

hepsi bu

Haftasonu neler seyrettik neler. Hepsi aklımda bile değil.

Filmlerden önce unutmadan ekleyeyim. Bir ara daha ayrıntılı bahsetmek de isterim hatırlayabilirsem :) Öncelikle Halil ile Menekşe diye bir dizi başladı. İlk bölümden başladım seyretmeye. Aslında Türk dizilerine karşı kötü bir önyargı var bende. Öyle vurdulu kırdılı, töreli, silahlı, maçolu dizileri pek sevmiyorum. Halil ile Menekşe'de de aslında silah var ucundan azıcık. Ama bahsettiğim tür dizilerden değil. Belki de şimdilik, bilmiyorum. Ama öyle olana kadar seyredeceğim. Bir kere Kıvanç Tatlıtuğ'u ekrana çok yakıştırıyorum. Rol arkadaşı da çok şeker. Arkadaşlar üşenmemiş dizi için blog bile hazırlamışlar. Buyrun bakın : Halil ile Menekşe.

Gelelim seyrettiğimiz filmlere. Knocked up, Bug, Lucky You ve on milyonuncu kez Star Wars Attack Of The Clones.

Filmlerin özetlerini filmaniac kısmına yazacağım. Ama o zamana kadar kısaca bahsedeyim hemen.

Knocked up şirin bir filmdi. Grey's Anatomy'den hayran olduğumuz Lizzie (Katherine Heigl) başrolde olunca film şekerlikten geçilmiyor :) Bir gecelik ilişki yaşadığı Ben'den hamile kalınca işler karışıyor..

Bug, sinir hastası bir adamın sinir hastası adayı bir kadınla tanışıp onu da kendine benzetmesi hakkında sinir bozucu bir filmdi!

Lucy You pokerin nasıl oynandığını bilsem çok daha eğlenebileceğim hoş bir filmdi. Drew Barrymore ve Eric Bana'nın oyunculuklarıyla da güzelleşen bu filmi tavsiye ederim.

Hepsi bu..

3 yorum:

cakiltasi dedi ki...

halil ve menekşeciyim ben de :) ilk bölümünü tesadüfen babaannem bendeyken uyumama çalışmaları yaparken keşfettim. salya sümük de ağladım niyeyse. 3. bölümünü seyredemedim ama takipçisiyim evde olduğum sürece:)

cinar dedi ki...

Ben de hatırladığım sürece aslında :) Ama haftasonları hem onun hem de Yaprak Dökümü'nün tekrarı oluyor. Daha olmadı ordan takip ediyorum :)

Öykücü dedi ki...

Ben sevemedim bu diziyi.Çok da seyretmedim aslında:P Bu hafta deneyeceğim.