17 Eylül 2007 Pazartesi

Burdan burdan :)

Okuduğum kitaplardan bahsedemedim epeydir. Bahsedecek kadar çok da okuyamadım gerçi. Ama hayallerim var :))

Öncelikle şu daha önce bahsettiğim gibi Reşat'ım Nuri'm Güntekin'inim Yaprak Dökümünü bir kez daha okudum. Bayılıyorum ben bu adama ya. Aslında hikaye çok kötü. Yani hikayenin gelişimi ve sonucu çok kötü üzücü olmasından ötürü. Yoksa her şey çok güzel yazılmış. Ama okurken insanın içi gidiyor. Kim suçlu kim masum arada kalıyorsunuz. Hepsinde de hata var tabi ama yine de bu hale düşsünler istemiyorsunuz.

Kanal D de yayınlanan diziyle tıpatıp aynı değil. O yüzden de çok hatırlayamamışım sanırım kitabı. Neyse okudum rahatladım işte :) Artık sonunu kitaptaki şekliyle biliyorum.. Başım göğe ermedi o ayrı..

Sonra ideefixe'ten aldığım Jules Verne kitaplarımız geldi :) Hem de hepsi.. Onlardan birine başlamak istedim ve Karpatlar Şatosuna başladım. 282 sayfa. Çok değil. Ben de sanırım 220 lerde falanım. Az kaldı yani.. Şimdilik iyi gidiyor. Hepsini okuyayım da asıl yorumlarımı o zaman yazacağım.

Geçenlerde televizyonda Ölü Ozanlar Deneğini gördüm. Çok güzel bir kitaptı. O kadar güzeldi ki her yaşta her durumda herkesin okumasını şiddetle tavsiye ederim. Filmi de güzeldi ama kitaplar bir ayrı güzel oluyor be.

Daha önce seyrettiğim filmlerden Just Like Heaven'ı gördüm televizyonda oturdum onu da seyrettim bir güzel, ikinci kez :) Çok güzeldi. Çok şeker bir filmdi, seyretmeyen varsa tavsiye ederim. Bir gün elim ererse oturur konusunu falan da yazarım filmaniac kısmına. Ama o zamana kadar;
öldüğünden haberi olmayan bir kızın evine başka bir kiracı gelmesi ve onunla birlikte ruhunun neden hala dünyada olduğunu araştırmaları ve sonunda bulmaları ile ilgili çok hoş bir filmdi.

Bugünlük benden bu kadar..

Hiç yorum yok: