25 Kasım 2008 Salı

Morların hastasıyım!

Tabiat'cım sobelemişti beni. Fotoğrafı bir türlü çekmeye fırsatım olmadığı için bu yazıyı da yayınlayamamıştım. Bugün nihayet alabildim makineyi elime.

Flaş flaş flaş. İşte Çınar'ın çantasının içindekiler! :)

Mor hastası birinden beklenileceği üzere mor masa örtüsünden fon oluşturularak mor çanta içindekiler çıkartılıp masa üzerine boşaltılır.

Fotoğraf çekmeden önce el yordamıyla ıvır zıvıra çeki düzen verilir ve fotoğraf çekilir.



Çok bir şey çıkmadı bugün çantamdan :) Bazen aradığım bir cep telefonunu bile bulamıyorum!

Biri Turkcell biri Avea hatlı olmak üzere 2 adet telefon (birleştirmeliyim ben bunları ya)

Kulaklığını takıp farklı dünyalara uçtuğum, canımdan çok sevdiğim :) mp3 / mp4 çalarım. Aldığımda şu mutlu yazıyı yazmıştım hatırlarsanız (fiyatı korkunç artmış bu arada).

Meyve :) Bu her zaman çıkmaz. Bugün işe götürdüm eşimden özenip. Onları da yiyemeden geri getirmişim işte eve :))

Cüzdanım ve nufüs cuzdanım :)

Aynam

Likit rujum. Bunun pembesine hastayım. Her çantamda başka bir ruj vardır muhakkak ama aklıma gelip de sürdüğüm kırk yılda birdir ancak :)

Olmazsa olmaz hafıza çubuğum, yabancı kelime kullanmayalım dedik ama olmadı. Memory stick'in güzel Türkçesi nedir?

Yemek lokantalarından bir sürü ıslak mendil. Aslında daha çok olmalıydı ama bu çantadan bu kadar çıktı.

Bu aralar elimdeki kitap : Ahmet Ümit'ten Kavim.

Ha bir de normalde el kremi olur ama onu iş yerimde bıraktım sanırım.

Tabi bir de iş ve ev anahtarlarım var ama anahtarlığı eve girerken çıkardım. Fotoğraf çekerden de masaya getirmeyi unutmuşum! :)

Evet sanırım hepsi bu.

Ben de meraktayım. Çakılım, Benim Hayatım ve Yaşamın Kıyısında, acaba siz de çantalarınızın içini bize açar mısınız?

4 yorum:

Benim Hayatim dedi ki...

Çantan gerçekten çok derli topluymuş :)

Mor, bayılıyorum bu renge. Kaçta kazağım, hırkam var yine de en beğendiğim modellerde mor rengi var mı demekten kendimi alamıyorum :)

İlk fırsatta yazıyorum...

Tabiat Ana dedi ki...

mor kelebek :)
teşekkür ederim.Kavim'i okumuştum pek güzeldi:)

cakiltasi dedi ki...

her zaman fotoğraf makinam yanımda olur ama bugün yanımda değil:( eğer eve gittiğimde uunutmazsam çekeceğim:)

Burcu SezeR dedi ki...

Yeni yeni çıkan cepboy kitapları inanılmaz az yer tutuyor çantada.. Tavsiye ederim =)