26 Nisan 2010 Pazartesi

HARPER'S ISLAND (2009 - 7,3)

Sonunda sevgili 7. Oda’nın tavsiyesiyle Harper’s Island’a başlamış bulunuyorum. Dün bir oturuşta 5 bölümü de bitirdim. Zaten anladığım kadarıyla tek bir sezon var. Devamı olacak mı bunların 7. Oda?

Henry (Christopher Gorham), çocukluk aşkı Trish (Katie Cassidy) ile evlenmek için seneler önce terk ettikleri Harper adasına gitmeye karar verir. Bunun için yine adadan ayrılmış olan Henry’nin en yakın arkadaşı Abby (Elaine Cassidy) ve birkaç arkadaşı daha teknede parti yaparak adaya geçerler.

Adada 7 sene önce Wakefield adında biri 6 kişiyi öldürmüştür. Abby’nin annesi de kurbanlar arasındadır. Ama arkadaşı için adaya geri döner 1-2 günlüğüne de olsa. Her şey düzeldi, adada yaşam eskisine döndü diye düşünseler de insanlar teker teker ölmeye başlarlar.

Filmin başlangıcında “one by one (birer birer)” diyor küçük bir kız. O lafı duyunca aklıma Agahta Christie’nin On Küçük Zencisi geldi. Belki bir başkası da benzetmişti daha önce ve ben okumuştum. Oradan da kafamda canlanmış olabilir, emin değilim. Ama seyrettikçe de değişmedi fikrim. Her biri teker teker ölecek, katil de aralarından biri çıkacaktır işte :)

3 yorum:

7.oda dedi ki...

devamı yok, zaten o yüzden güzel :)
uzatılınca saçamalayacak bir düzü çünkü. böyle bir sezonda sıkmadan bitiriyor.

Vladimir dedi ki...

BU diziye bir kaç ay önce denk geldim ama sonra unuttum. şimdi tekrar merak ettim. agatha C. nin 10 küçük zencisini çok sevmiştim bir zamanlar.

cinar dedi ki...

@ 7. Oda,
ilk sezonda bile bir sürü yerde saçmaladılar aslında. Ya sen de sinir olmadın mı Henry'nin o yapmacık gülüşlerine? :)

@ Vladimir,
A.C.'nin en secdiğim kitabıdır 10 Küçük Zenci. Ama dizi onun kadar heyecanlı geçmedi bilgin olsun.