15 Ocak 2009 Perşembe

Yine Yeni Yeniden :)

Veeeeeeeeee sonunda devir işlemi bitmişti. Küçük Çınar da birden boşluğa düşmüştü…

Eskiden günler nasıl geçiyordu hatırlamıyorum. O stresli günlerden bu sakinliğe pat diye düşünce insan biraz sarsılıyor itiraf edeyim. Ama çok mutluyum yine de :)

Geçtiğimiz sene işlerimin zorluğundan ve saçmalığından bahsetmiştim biraz. İşte o işleri devrettim bu sene. Devir aşaması da oldukça sancılı geçti aslında ama sonuçta geçti gitti işte. Uzun süre yazamadım bu yüzden. Aslında bir sürü de film seyrettim. Çoğunu hatırlayamıyorum bile şu anda. Tam bir liste çıkarmak için Badem'den destek almam lazım yine.

Onun dışında House'un yeni çıkan bütün bölümlerini seyrettim. Nip / Tuck da yeniden ekranlarda. O konuda da çok mutluyum dolayısıyla. Bir de Kavak Yelleri'ne sardım son zamanlarda. Dawson's Creek'e olan hayranüstülüğümü bilenler bilirler. O yüzden Kavak Yelleri ilk başladığında acaip bir önyargıyla kendimce reddetmiştim diziyi. Dawson's Creek o tip dizilerde bir idoldü çünkü. Kopyası, araklanmışı vs olamazdı, olmamalıydı. Aradan biraz zaman geçtikten sonra gözüm takılmaya başladı. Ama cumartesi akşamlarına koydukları için oturup adam akıllı seyredememiştim. Sonunda arşive almaya karar verdim ve geçtiğimiz hafta ilk sezondan itibaren seyretmeye başladım. Hakikaten başarılı buldum. D.C.'nin yeri hala ayrı, o ayrı mesele. Ama bu dizideki oyuncular da iyi iş çıkarmışlar, beni alıştırdılar kendilerine :) Buradan hepsini bir bir tebrik edip selamlarımı yolluyorum :)

Sonra, Ahmet Ümit'in uzun zaman çantamda, elimde vs sürünen Kavim'ini bitirdim sonunda. Onu da pek beğendim. Seviyorum ben bu adamı. Sonra da Öykücü sayesinde tanıyıp çok sevdiğim Jeffrey Archer'ın yine Öykücü tarafından bana hediye edilen Dokuz Kuyruklu Kedi adlı kitabına başladım. İnanılmaz keyifli. 9 kısa hikayeden oluşuyor. Zeka pırıltılarını çok net gördüğünüz güzel hikayeler. Okumanızı tavsiye ederim.

Seyrettiğim filmlere gelince (alfabetik sıralanmıştır);

99 Franks
Bi Mong
Blindness
Butterfly On A Wheel
Death Defying Acts
Ghost Town
Hot Fuzz
How To Lose Friends and Alienate People
Mirrors
Saw V
Shallow Grave (Sevgili Abi tavsiye etmişti, teşekkürler)
Some Where In Time (Sevgili Evvel Zaman İçinde'nin önerisi, teşekkürler)

Yeopgijeogin Geunyeo (My Sassy Girl) (Sevgili Evvel Zaman İçinde'nin önerisi, teşekkürler)

Aslında neredeyse her gün bir film seyrettik ama bu kadarını hatırlayabildik işte. En kısa zamanda hepsinden de bahsedip eski neşemle karşınızda olabilmeyi umut ediyorum.

O zamana kadar hoşçakalın! :)

7 yorum:

SERAP dedi ki...

Hoşgeldin:)
Gözümüz yollarda kalmıştı Çınar:)Şimdi yokluğunun telafisi olacak anlatımlar bekliyorum senden...Bende Kavim'i yeni bitirdim ve yazımı yazdım,şimdide onaylıyorum haberin olsun:)

ABİ dedi ki...

Hoşgeldiiiinn..

Tabiat Ana dedi ki...

oleeey oleeey oleyyyyyy
çınarım döndü.seviyorum seni burda görmek istiyorum :)
öptüm

cakiltasi dedi ki...

çınarım hoşgeldin. yaz böyle arada benleşme :)))) öptüm çok

Güneşli Günler dedi ki...

Özlemişim seni okumayı. Geçmiş olsun diyelim o zaman. Hem o nasıl film listesi öyle. :) Yemeyip içmeyip film izliyorsunuz sanırım, ben de bir zamanlar kendime sinefil derdim. Şapka çıkartıyorum hocam. Peki hangilerini tavsiye ediyorsun.

cinar dedi ki...

@ Serap, teşekkür ederim. Biriken çok şey var aslında da zaman aşımına uğrayan şeyler de var bunların arasında. Balık hafızam ve ben yeniden karşınızdayım :))

@ Hoşbulduk Abicim.

@ Tabiat'çım sık sık yazmaya çalışacağım. Allahım bu günleri de görebilecek miydim? :))

@ Çakılım ben de seni özledim ya. Asıl sen yaz sık sık :)

cinar dedi ki...

@ Güneşli günler teşekkür ederim. Blindness, Butterfly on a Wheel, Ghost Town, Shallow Grave tavsiye edebileceklerim arasında. Ama aslında asıl mesele senin ne tip filmlerden hoşlandığın.