28 Ocak 2009 Çarşamba

Son Havadisler, 2009 (nöbetçi Çınar'dan seçmeler)

Sonunda yatılı nöbet koydular bize de :( Sabah mesaimize gelip mesai bitiminde eve gitmek yerine nöbet odasına gidip ertesi sabaha kadar kalacağız. Peki bu süre içinde ne yapacağız tek başımıza bir odada? Seçenekler kişiden kişiye değişiklik gösteriyor. Zira icap nöbeti tuttuğumuz dönemlerde bile doğru düzgün acileti olmadı eczanenin çünkü servislerde acil ihtiyaç olabilecek ilaçları bıraktık. O yüzden şimdi bu nöbet işinin lüzumu yoktu aslında. Onun için de şimdiden okuyacaklarım ve seyredeceklerim listemi oluşturmaya başladım.

Nöbet öbet, çok dert değil, bir şekilde yapacak iş bulurum o ayrı da, gecenin karanlığında, evim olmayan bir yerde, tuvalet ihtiyacımı nasıl karşılayacağım onun derdine düştüm şimdiden :(

Normal şartlar altında (kış zamanı daha fazla oluyor) evdeyken geceleri 3 kere falan tuvalet için kalkıyorum. Ki orası benim evim, korkmadan, korkarsam eşimden destek alaraktan, kalkıp tuvalete gidebiliyorum. Ama şimdi odadan çıkacağım, ya sessiz ve karanlık olan idare katına gideceğim ya da hastaların da bulunduğu servislerden birine gideceğim :( Oooof of!

Güzel şeylerden bahsedeyim biraz da.

Çok yakın arkadaşlarımdan biri hamile :) Aslında mümkün mertebede denk getirip hamilelik dönemini birlikte atlatıp her daim birbirimize destek ve yardımcı olmaktı dileğimiz. Bebeklerimizi de kardeş kardeş büyütecektik. Henüz geç değil gerçi de, bakalım..

Sonracıma yine bir sürü film seyrettik. Aslında liste halinde yazmak istemiyorum. Öyle olunca çoğu listede kalıyor, tek tek hepsinden bahsedemiyorum. Buraya sadece en çok beğendiğim filmleri seçip yazıyorum gibi bir durum da yok aslında. Ne seyrettiysem yazmaya çalışıyordum başlarda. Hala çalışıyorum da eskiden daha başarılıydım :) Şimdilerde elim bir türlü klavyeye gitmiyor bazen. Anlamadım. Seyredip, yazmak isteyip yazmadığım bir sürü güzel film de var aslında. Umut diyorum sadece. Umudum var hala :)

Çok güzel bir yemek tarifi de yazacağım akşama. Bu sefer üşenmedim fotoğraf da çektim her aşamada. Ben çok lezzetli buldum. Yiyenler de bayıldılar. Tavsiye ederim mutlaka. Şimdiden afiyet olsun efems.

5 yorum:

Vladimir dedi ki...

Kolay gelsin. Gerçekten çok yorucu. Gece tuvalet hadisesi de tedirginlik verici. Allah yardımcınız olsun.

Film yazılarını heyecanla bekliyorum, çok güzel anlatıyorsun. Nefis paylaşımlar.

Tabiat Ana dedi ki...

kim kim kim hamile yafu merak ettik:))

cakiltasi dedi ki...

çınarım macera dolu geceler seni bekliyor desene. şimdi sana komik gelecek bir şey anlatacağım. bizim köye ben yalnız gittiğimde odaya yoğurt kabı alıyordum. Bütün gece kalkıp çişimi ona yapıyordum. sabah da lazımlık gibi onu tuvalete döküyordum:) çareler tükenmiyor anlayacağın. gene de kolay gelsin ciciko bol kitaplı geceler. öptüm çok

cinar dedi ki...

@ Vladimir vallahi ne yapacağım daha karar vermedim, tüm gün su içmesem falan kurtulur muyum acaba diye düşünüyorum şimdilerde :) film yorumların için de çok teşekkür ederim :)

@ Ben değilim yaflum :) Başkası için de isim vermeyeyim şimdik burada :)

@ Çakılım sorma vallahi. Bol maceralı olacağı kesin de, artık kalan vakte kitap mı sığdırırım film mi sığdırırım belli değil :)) Hep birlikte göreceğiz bakalım. Öptüm ben de.

Tabiat Ana dedi ki...

dün kozadaydım birlikte okuduk yazını sonra tahminler yürüttük:))
canım benim herkimse umarım tamamına rahat ersin :)
şu nöbet işindede bakalım umarım korktuğun gibi olmaz.nöbetlerinin rahat geçmesi dileğiyle:)
öptüm seni..
dün senide yad ettik olsaydı keşke dedik...