25 Şubat 2008 Pazartesi

Alışverişin bir sonu var mıdır?

Sobelenmiştim ben ya. Öykücü dürtsene beni. Bu arkadaşının alziliğini unuttun mu yoksa?

Kaç gün düşündüm bu konuda :)

Konu : Yaptığım en aptalca alışveriş

Sıralayayım hemen :

1- Fiyatı çok uygun diye aldığım topuklu beyaz ayakkabılar. Modelini beğenmedim sonradan. Şimdiye kadar 1 kez giydiğim (en iyi ihtimalle) ve bundan sonra giymeyi düşünmediğim bu ayakkabıları almam salakçaydı.

2- Tavşan tüyü görünümlü dokunduğunda insanı gülümseten çanta : Çok tüy döktüğü için çok kullanamadım. O yüzden o çantayı almam da salakçaydı.

3- 10 larca tişörtüm varken hala yenilerini aldığıma ve daha önce aldıklarıma hatta yeni aldıklarıma bile giyme sırası çok zor gelirken ve hatta bazen sıra bile gelmezken yaptığım her yeni tişört alışverişim salakça oluyor aslında. Ama giyiyorum işte değişik değişik (Akıllanmaz Çınar).

4- Akıl almaz pijama ve pantolon tutkumu salakça saymasak olmaz mı? Artık çekmecelere ve askılara sığamıyorum. Bir yandan ben bir yandan Öykücüm pijama koleksiyonuma kattıkça kattık. Hala da gözüm dışarda :)

Alışveriş konusunda bazen kendimi aşıyorum :) Aslında alışveriş ederken dili dışarda dolaşanlardan değilim. Bir şey gereksizse genelde almam (yukarıdaki maddeleri okumadınız inşallah? :) ). Alışveriş yaparken fiyatlara da çok dikkat ederim ve mal karşısında ölüp bitmediysem ki böyle bir durumla henüz karşılaşmadım indirim haricinde alışveriş yapmam. Çoğu dükkanın vitrininde yaz kış indirim yazıyor olmasını kastetmiyorum tabi. Ara sıra dolanıp fiyat araştırması yaptığım ve daha önce fiyatını bilip de gerçekten indirime girmiş olan şeylerin üzerinde akbaba gibi dolanırım :)) Nerde güzel ve ucuz şeyler var, hemen arkadaşlarımı haberdar ederim. Calgonit için bizim kızlara elektronik posta atmışlığım bile vardır. Puhahaha :))

Esracım sugarım ve Çakılım vaktiniz olursa sizi sobeleyebilir miyim? :p

1 yorum:

Esra dedi ki...

ilginc bir konuymus.En kisa zamanda cevaplayacagim canim. :-)
Tesekkurler