19 Şubat 2008 Salı

Kim O?

Dün Metin Serezli ve Özlem Tekin'in oynadıkları "Kim O?" adlı oyuna gittik. Çok eğlenceliydi. Özlem Tekin oyunculuk konusunda kendini inanılmaz geliştirmiş. Sesini, yorumunu ve kendini sevdiğim bu kadını bir tiyatro sahnesinde başarı içinde görmekten de çok büyük zevk aldım. Oyunda belki 10 dakika haricinde sadece Özlem Tekin ve Metin Serezli'yi seyrettik ve hani Metin Serezli'nin kaç senelik oyuncu olduğu düşünülürse onun başarısı kabul edilebilir bir şey ama Özlem Tekin de tek başına idare edebilecek kadar iyi oynadı bence.

Bu oyun da biraz uzundu. Konu olarak,

evinde tek başına sakin bir hayat süren ve halen Sosyal Sigortalar Kurumunda memur olarak çalışan Nurettin'in üst kat komşusu her gece yüksek sesli müzikler eşliğinde partiler veren Koray adında bir gençtir. Bir gün Koray yine böyle bir parti verirken Nurettin kavga sesleri duyar. Çok geçmeden kapısı çalınır. Kapıda hamile bir kadın vardır ve bir anda eve dalar. Koray'ın "eski" sevgilisi olan Burcu'nun hamile ve beş parasız oluşu Nurettin'in içini sızlatır. Zaten kız da o kadar rahattır ki kendi evindeymiş gibi davranır. Bir de bakarız kız eve yerleşmiştir :) Nurettin bazen sızlanır gibi görünse de aslında hayatına renk gelmiştir. Burcu da eski renkli hayatını özlüyor görünse de aslında sonunda huzuru bulduğu için çok rahattır.


Özellikle Özlem Tekin'in karnında kocaman yastık (ya da her neyse) ile tepinmesi, sızlanması, kalkıp şarkı söylemesini seyretmenizi tavsiye ederim.

2 yorum:

Tabiat Ana dedi ki...

özlem tekinin oyunculuğu oynadığı bir televizyon dizisinde gördüğüm kadarıyla benide şaşırtmıştı.Hatta (şarkıları bana çok ağır geldiğinden galiba)şarkıcılığı bırakıp oyunculuk yapsa süper olur diye düşünmüştüm hatta.Eğlenmenize sevindim:)

cinar dedi ki...

Teşekkür ederim Tabiat Anacım,

Ben şarkıcılığını da beğeniyorum o yüzden bıraksın diyemeyeceğim ama mesela Hokkabaz'da da iyi bir performans sergilemişti bence..