13 Temmuz 2007 Cuma

akıllara ziyan

Ve bitti sevgili izleyicilerim :)
Full Metal Alchemist bitti. İyi mi oldu kötü mü oldu bilmiyorum.. Ne de olsa sonunda uyudum!

Evelsi günden önceki gün (obarey, yazımın ne kadar geciktiğine işarettir bu) Bademle oturup 10 bölüm seyretmişiz. Sürünerek yatağa gittik o gün. Gözlerimiz kan çanağı tabi.
Ertesi gün kalan 6 bölümü de seyrettik ama rahatlayamadık. Çünkü daha seyretmemiz gereken final filmi vardı. Onu da dün akşama bıraktık. Bugün tatile çıkacağız çünkü. Yuppiii!! :))

Bir yandan bavul hazırlığı bir yandan ev toplaması bir de üzerine aksi gibi mide bulantısı olunca yattım kaldım. Biraz toparlanınca filmi seyretmeye başladık ama saat uyku saatimi geçmişti. Bu gözler daha ne kadar dayanırdı? Dayanamadı ve kapandı..

İşte o yüzden sonunda ne oldu bilmiyorum. Badem söylemiyor. Ama iyimser tarafımı kullanarak Al'ın vücudunu geri aldığını ve abisiyle mutlu mesut yaşayıp gittiğini hayal ediyorum sevgili izleyiciler. Umarım öyledir. Değilse çok pis sinir olurum :(

Haftaya kadar mutlu kalın öyleyse.. Ben havuz başında ya da bir ayağım suda bir ayağım kumda modunda streslerimden arınırken size başarılar dilerim :)

Görüşmek üzereeeeeeeeeee! :)

Hiç yorum yok: