18 Ocak 2012 Çarşamba

Umutla yeniden

Sonunda işe başladım, şapırt :) Oğlumla geçirdiğim 7/24 16 ay bana çok zor geldi. Evet sabahları uyandığında yanıma alıp bana şeker şeker şımarıkça gülüşünü seyretmek, beni öpüp koklamasına ve hatta birazcık ısırmasına izin vermek çok güzel. Evet, elimden tutup badi badi odasına götürmesine izin vermek çok güzel. Evet oyuna başladığımızda ilk 5-10 dakika her dediğimi yapmasına, bana becerilerini göstermesine izin vermek çok güzel. Ama 7/24 kendime hiç vakit ayıramadan geçirdiğim günler, kendimi dağlara vurarak kaçmayı istercesine kapıyı kapatıp çıkmak isteğim günler de az değil. Depresyonun alasını yaşadım, çıkabildim mi onu da bilmiyorum ama işe başlamak bana iyi geldi bunu söyleyebilirim. Ömürlük 2 eczacımız sonunda (!) emekli olmuş. Bana meslektaşlarıma büyük bir eziyet olan bir bölümümüz vardı, sarf malzeme. o kısım sonunda eczacılardan alınmış. Bu zaten başlıbaşına harikulade bir haberdi benim için. Çünkü bu sene görevlendirme bana yapılacaktı. Hoş hala eczaneye bağlı bu bölüm de, ama en azından işi biz yapmyoruz artık..

Oğluma bulduğum bakıcıdan memnunuz. Biz yokken de varkenki gibi iyi baktığını umut ediyoruz.

Beslenme konusunda iyice sıyırdığımı buradan sizlere duyurmak isterim. Yediğim her şeyin mutlaka bir besin değeri olması gerekiyor (bu aslında benden ziyade oğlum için ama artık yemekleri birlikte yediğimiz için bize de oluyor). Mesela bir çorba mı yapacağım, ya da bulgur pilavı mı yapacağım, içine evde ne varsa katıyorum. Bundan B vitamini alalım, şundan protein alalım, bundan lif alalım vs. Çerezlerde bile şundan kalsiyum alalım falan gibi düşüncelerle alım yapıyorum. Fena da olmuyor gerçi, çekirdek ailemizle güzelce beslenmiş oluyoruz. Evcini ve portakalagacina epey sardım o yüzden. Deneyip beğendiğim tariflerini paylaşırım zaman içinde.

Dizi ve film keyfimize asla sekte vurmadık sevgili okuyucular :) Ama kitapta o kadar da başarılı olamadım itiraf ediyorum. Yazlıkta Çınarı anneannesi ve babaannesine satmayı başardıkça karı-koca sahile inip şezlonglarda uzanırken kitaplarımızı okuduk tıkır tıkır. O kadar çok keyif aldım ki o anlardan, belki de her okuduğumu çok çok beğenmemdeki en büyük neden buydu bilmiyorum. Neler mi okudum? Mesela Ayşe Kulin'in dibine vurdum diyebilirim. Oldum olası çok sevmişimdir kitaplarını. Son çıkardıklarıyla pek ilgilenememiştim. Onları aradan çıkardım mesela :) Umut, Veda, Hayat ve Hüzün şimdi aklıma gelenler. Aklından bir sayı tut ve Kayboluş da kuzenden araklayıp bir çırpıda okuyuverdiklerimden. Filmler için bir facebook girişi yapmam lazım. Unutmamak için sıklıkla girip flixterda güncelleme yapmaya çalıştım çünkü. Son haftalardan aklımda kalanları yazayım hemen : Crazy, stupid, love (eğlenceliydi, 4 puan verdim 5 üzerinden), The skin i live in (güzel, 4 puan), Hangover part 2 (eh, 3 puan). devamı en kısa zamanda açıklamalarıyla..

Okumayı ve yazmayı çok seviyorum. İletişim insanıyım derdim kendime ama konuşma konusunda çok beceriksizim. yazarak ifade etmeyi seviyorum. paylaşmayı seviyorum. tekrar yazabildiğim için çok mutluyum. filmler, kitaplar, hayattan ve düşlerden hikayelerle yeniden hayat bulmayı diliyorum :) herkese merhaba..

12 yorum:

Vladimir dedi ki...

Hoş geldin Çınar, seni burada yeniden görmek güzel. Çocuk büyütmrek gerçekten zor am abir o kadar da keyif aldığın alaşılıyor. Bir zamana hayret ediyorum. ne kadar da çabuk akıyor heriye balkıldığı zaman. İşler biraz daha düzene girmiş anlaşılan bu da sevindirici. hayırlısı olsun. :)

cinar dedi ki...

hoşbuldum sevgili Vladimir :) İşler epey yoluna girdi ama beklediğimiz bir iş daha var biliyorsun :) o da yoluna girince tastamam olacak inşallah. teşekkür ederim :)

Güneşli Günler dedi ki...

Yeniden yazmana çok sevindim Çınar, hoşgeldin. :)

Sorriso dedi ki...

Çınar ya ahhhh Çınaaaarrrrrrrr sonunda geldin sonunda. Hoşgeldin.. Bi daha gitmek yok. Tekrar buluştuk yıllar sonra artık ayrılık yok :)

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Hoşgeldin Çınar'ın güzel annesi Çınarcım.
Özlemişim ilklerden blog dostumu.
Çok uzun zaman oldu ama bu arada ne yaptığını gayet vede çoook iyi biliyorum. Her annenin kaçınılmaz çok güzel ve çok da yorucu ve herşeyi iteleyerek dörtduvar içinde yaşamasının mucizesini:)
Şimdi film ve kitap zamanı.
Tekrardan hoşgeldin canım.

cinar dedi ki...

* Güneşli Günler, hoşbuldum, ben de sevindim :)

* Sorriso, sana nasıl hitap edeceğimi şaşırdım :)) ne diyeyim ben sana ki şimdi? buluştuk sonunda evet. umarım sen de artık o kadar uzun aralar vermezsin :)

* Yaşamın Kıyısında, hoşbuldum :) bir anneyi en iyi bir anne anlayabilir, bilirim :) çok teşekkür ederim. hepinizi de çok özlemişim..

sessiz balik dedi ki...

ben umudumu kesmiştim , bana yorum bıraktın ya ordan dir umut buraya koştum geldim seni ve çınar'ı merakla ...

ya ewet evde kapalı kalmak iyi değil ama onu özlemek de çok zor

ben şahsen çıktığım depresyona , yeni yeni süper ötesi konuşan oğlumu daha çok özleyerek yeniden girer oldum
sevgiler iki çınara da öpücükler

cinar dedi ki...

Sessiz Balıkçım, umudunu hiçbir zaman kaybetme. hep buralarda ol ki sık sık konuşup dertleşelim, sıkıntılarımız azalsın, mutluluklarımız çoğalsın :) benden de öpücükler iki balığa :)

sessiz balik dedi ki...

uykusuz geceleri onur anne sütünü bırakınca bitirmiş olduk , anne sütünün arkasından gece sütü biberon gibi uzantılar gelmedi çok şükür büyük insan gibi akşam yemeği ile kahvaltıyı getirebiliyor oğlum. ama 22 aylıktı sütü kestiğimde ,iki yaş sayılır sen de biraz sabret uyumaya alışır ama her çocuk başka oluyor .sadece dert etme diyorum uyuduklarına say :)

sessiz balik dedi ki...

uykusuz geceleri onur anne sütünü bırakınca bitirmiş olduk , anne sütünün arkasından gece sütü biberon gibi uzantılar gelmedi çok şükür büyük insan gibi akşam yemeği ile kahvaltıyı getirebiliyor oğlum. ama 22 aylıktı sütü kestiğimde ,iki yaş sayılır sen de biraz sabret uyumaya alışır ama her çocuk başka oluyor .sadece dert etme diyorum uyuduklarına say :)

cinar dedi ki...

emmeyi bırakınca da alışma sürecinde çok kalkıyorlarmış diye duyum. bakalım biraz daha zamanımız var. uykuyla aramız zaten bozuktu, onun için çok sarsılmadım da uyutmaya çalışmak çok yoruyor asıl.

uzunbacak dedi ki...

Canımmm, hoşgeldin,

Okudum, renklendim, neşelendim, sık sık yazarsın umarım...

mucuksss...