16 Aralık 2007 Pazar

Efsane geri döndü! :)



Efsane kim mi? Tabi ki Greg House, bilinen dizi adıyla House M.D.

Uzun bir ara vermiştim House'a. Yeni bölümleri elimin altında değildi çünkü. Badem sağolsun bir el atıp keyfimi yerine getirdi yine. 3. sezon, 4. müydü yoksa? O kadar çok
dizi seyrettim ve hali hazırda seyretmeye devam ediyorum ki hangisinin kaçıncı sezonu kaçıncı bölümü şaşırdım artık :)

Neyse 3. sezon diyelim. Bundan önceki sezonun en son bölümünde salak House sarı
kafayı kovmuştu, ekibin tek kızıyla çikolata renkli diğer erkek arkadaş da istifa etmişlerdi (isimlerini hatırlarsam yazacağım). İşte görüyorsunuz, iyi ki de müptelası olarak seyrediyorum diziyi! İsimleri bile hatırlayamadım şu saniyede. Bu arada 10 dakika önce yeni bir bölüm seyrettiğimi de hatırlatmalıyım..

Kendime not : Artık işi gücü bırak da bir doktora görün şu unutkanlıkla ilgili.

Dizimize geri dönelim. Bu House tüm ekibini kaybedince seksi başhekimimiz Cuddy (ah
bir de bizimkini görseniz!) House'a yeni bir ekip kurması için baskı yapar. House ise
yalnız çalışmaktan memnun görünür ama ne de olsa patronunu kırmayacaktır! :) Zaten Cuddy bütün hastaneye duyurular göndermekte ve House'un yeni bir ekip oluşturacağını haber vermektedir. Sonunda House kendini 40 kişilik bir sınıfta yeni ekibini seçmeye çalışırken bulur.

Yeni vakalarla aday doktorların karşısına çıkar ve onları bir bir elemeye başlar..

3 bölüm seyrettik henüz yeni sezondan. Hala yeni ekip oluşamadı. Bu arada eski ekibin üyeleri Chase (sarı kafa bu işte) ve Cameron (bu da tek kız) aynı hastaneye geri döner, üstelik birbirleriyle nişanlı olarak..

E hadi arkası yarın diyelim madem :)

1 yorum:

Esra dedi ki...

Sevgili Cinar. Sobene cevap verdim hemen. :-) Diziyi (The lost room) seyretmedigim icin daha genel bir cevap oldu ama ilk isim seyretmek olacak. Cok merak ettim!
Sevgiler
Esra