16 Ekim 2007 Salı

Rahatlamıştım

Blog tarihimde en uzun yazımı yazmışım. Amma da dolmuşum. Okurken bana acımayın lütfen :)

Güzel şeyler de yazacağım ama önce resimleri ayarlamam lazım. Mesela henüz okuduğum kitaplardan bahsedemedim. Onların resimleri sorun değil gerçi..

Seyrettiğim filmler için güzel kareler bulmam lazım. Bir de Harry Potter fırtınasından bahsetmek isterim :)

Tatile gitmeden ideefixe ten ısmarlamıştım. Ben tatildeyken kargo geldiğinden tatile götürüp de okuyamadım. Hala devam ediyor mu bilmiyorum ama ideefixe te % 25 indirimle satılmakta idi. Ben o şekilde aldım. Kampanya bittiyse ilknoktaya da bakabilirsiniz. Orda da % 20 indirimli idi..

Neyse bir yandan okumak için çıldırırken bir yandan da öykücümün yazdıklarını düşünüyordum. Ha bu arada sevgili öykücüm pasını aldım, aklımda, en kısa zamanda cevaplayacağım ama okumuşsundur stresden ölmek üzereyim bu aralar. İşte sonunda merakıma yenik düştüm ve kitaba başladım hatta 200 ü falan geçtim. Nöbettir falan derken evde çok kalamadığımdan henüz bitiremedim ama çok güzel gidiyor bunu söyleyebilirim. Çakılcım sen de en son dördüncü kitabı okuyordun bitirebildin mi bilmiyorum, gerçi önünde bş ve altı da var yediden önce. Onlar da çok güzel, önceki kitap yorumlarımdan okumamışsındır büyük ihtimalle. Sonundan bahsetmiştim çünkü. Merak edersen bakabilirsin buralardan Zümrüdüanka ve Melez Prens.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Huhu ben geldim iyi bayramlar canım geçmiş de olsa :)

cakiltasi dedi ki...

çınarcım,
son sürat okumaya devam ediyorum:) 5. kitabın sonlarındayım.bitirdikten sonra yorumlarını okuyacağım:)

ben de idefix'te dolanırken 7. kitabın %25 indirimli olduğunu gördüm ve hadi bunu da alıyım şunu da alıyım dedim bir ton kitap ısmarladım:)) arife günü tam yola çıkacakken postam geldi. biran önce bitirmek istiyorum ama bitince boşlukta kalacağım diye korkuyorum hahaha.
işte böyle öptüm çok