12 Ekim 2007 Cuma

Öpüşen balıklar

Bu seneki yaz tatilini eşimin izni olmadığı için kısa tutmak zorunda kalmıştık. 1 hafta yetmedi tabi. Kış tatili olarak geçen (eşimin iş yerinde) ekim ayı içinse çok güzel planlarımız vardı. Geçen seneki gibi Fethiye'ye gittik. Fethiye'nin o güzelim koylarından birine kurulmuş ve hatta koyu kapatmış olan Hillside Beach Club'a gittik ikinci defa..

Deniz o kadar güzeldi ki, balıkların serbestçe gezdiği sulara atlıyordunuz. Derinlik ölçemeyeceğiniz bir metrede olmasına rağmen hem dipteki kayalar hem de balıklar sanki elinizi uzatsanız değecekmişsiniz gibi. Deniz çok temiz ve berrak çünkü. O temizlik bizim memleketimizde kalmadı işte artık :(

Badem o kadar balığın içine atlamaktan çekindiği için zaman zaman yemekten balıkları düşünerek aşırdığımız simit ve ekmekleri balıklara atarak onları atlayış bölgemizden uzaklaştırmaya çalıştık. Manzara inanılmazdı. Sanki karşımızda bir insan var ve ekmek verdiğimiz için bize öpücükle teşekkür ediyor :) Balıklar ekmeklere ulaşmak için birbirlerinin üzerinden atlayıp öpücük vere vere yediler ekmek ve simitlerini.

Otele gelince, efendim otel bir yamaca basamak şeklinde sıralanmış odalardan oluşuyor. Deniz kıyısındaysa restoranlar ve şezlonglar var tabi ki. Her gece animasyonlar çeşitli oyunlar da oluyor. Biz hepsine katılamadık çünkü yaz bekarı gibi gittiğimden gündüz güneşlenerek bronzlaştığım yerde akşamları üşümekten pek bir şey yapamadım. Aslında bu biraz da benim densizliğimdendi belki. Çünkü ben kot pantolon ve polar ceketle ortalıkta dolaşırken Badem şort ve penyeyle geziniyordu :)

2 yorum:

Esra dedi ki...

ne guzel anlatmissin. Ben de gitmek istedim Fethiye'ye... Hosgeldin.
:-)

Öykücü dedi ki...

Hoşgeldin:))

Seni sobelemiştim bu arada.

Çok öptüm.